Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:687481
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.05.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  ANALĪTISKĀ APRAKSTA DAĻA    8
1.1.  Mārketinga kompleksa būtība, nozīme    8
1.2.  Mārketinga iekšējās un ārējās vides analīze    13
1.2.1.  Mārketinga mikrovide    14
1.2.1.1.  Pircēji    14
1.2.1.2.  Konkurenti    16
1.2.1.3.  Piegādātāji    19
1.2.2.4.  Starpnieki    19
1.2.2.  Mārketinga makrovide    21
1.2.2.1.  Sociālekonomiskie, demogrāfiskie faktori    21
1.2.2.2.  Kultūras un izglītības faktori    22
1.2.2.3.  Politiskie un tiesiskie faktori    22
1.2.2.4.  Tehniskie un tehnoloģiskie faktori    23
1.2.3.  SWOT analīze    24
1.3.  Uzņēmuma mērķi un stratēģijas    25
1.4.  Tirgzinības programma    28
1.4.1.  Uzņēmuma lēmumi    28
1.4.2.  Cenu veidošanās lēmumi    31
1.4.3.  Sadales kanāli    34
1.4.4.  Preces virzīšana tirgū    36
1.4.4.  Preces virzīšana tirgū    36
1.4.4.1.  Reklāma    36
1.4.4.2.  Pārdošanas veicināšana    39
1.4.4.3.  Propaganda    41
1.4.4.4.  Tiešā pārdošana    42
2.  PĒTĪJUMU UN APRĒĶINU DAĻA    44
2.1.  Uzņēmuma apraksts    44
2.2.  Iekšējās un ārējās vides analīze    46
2.2.1.  Uzņēmuma mikrovide    46
2.2.2.  Uzņēmuma makrovide    51
2.2.3.  SWOT    55
2.3.  Uzņēmuma mērķi un stratēģijas    57
2.4.  Tirgzinības programma    59
  Nobeigums    62
  Bibliogrāfiskais saraksts    64
Extract

Nobeigums
Uzņēmums a/s “Eliza” pastāv jau daudzus gadus un ir ieņēmis zināmas pozīcijas tirgū. Kopumā viss uzņēmums darbojas diezgan veiksmīgi, lai arī dažiem atsevišķām struktūrvienībām īpaši neveicās. A/s “Eliza” ir orientēts uz patērētājiem ar vidējo ienākumu līmeni, bet visa vecuma grupām, jo ir piedāvāts ļoti plašs mīksto mēbeļu sortiments. Ir iegūti jau patstāvīgie klienti, kuri ir pārliecinājušies par šī salona mēbeļu kvalitāti un viņiem ir vēlme iegādāties arī turpmāk šīs mēbeles. Salona ražotās mēbeles ir ar augstu kvalitāti, bet arī ar diezgan augstu cenu, salīdzinājumā ar citu ražotajām mēbelēm. Salonam ir daudz konkurentu ar kuriem ir visu laiku jāsacenšas līdz ar to tiek uzlabota ražotnes un salonu darbība. Salons veiksmīgi darbojas, jo ir labas attiecības ar piegādātājiem un starpniekiem.
Uzņēmums seko līdzi arī mēbeļu tendencēm, piemēram šobrīd pieprasītākās ir gaišās krāsas un arī parādās jau spilgtas, izteiktas un ekstravagantas krāsas, kas pierāda, ka patērētājs spēlējas ar visu krāsu gammu. Tieši šādu piedāvājumu klāstu uzņēmums arī piedāvā ražotajām mēbelēm.
Uzņēmuma darbību ietekmē iestāšanās ES, jo ir vispārēja inflācija un iedzīvotāju pirktspēja līdz ar to arī samazinās. Uzņēmumu regulē arī valdība ar pieņemtajiem likumiem, kas ir saistīti ar uzņēmējdarbību un patērētāju aizsardzību.
Šobrīd uzņēmums strādā pie mārketinga, jo produkcija ir kvalitatīva un daudzveidīga, ar izdevīgiem iegādes noteikumiem, atliek tikai potenciālos pircējus informēt un atgādināt un nepazīstamos iepazīstināt ar šo uzņēmumu. Mārketings ir nepieciešams, jo salons preces virzīšanai tirgū velta ļoti mazu uzmanību, bet cenas pašlaik vēl vairāk paaugstinās, ko nevarētu teikt par iedzīvotāju ienākumiem. Patērētāju pirktspēja samazinās, tāpēc vajadzētu izdarīt visu, lai patērētāji atpazītu, zinātu, būtu apmierināti ar šo preci, tās kvalitāti, cenu, jo tikai tad patērētājs iegādāsies šinī salonā mēbeles. Uzņēmums ar šo problēmu cīnās un arvien vairāk izvirza mērķus, pieņem svarīgus lēmumus un izstrādā stratēģijas, lai šos mērķus realizētu. Uzņēmumam nav uz precēm ļoti liels uzcenojums, kas izskaidrojams ar to, ka tiek izmantots Latvijas mēbelēm viena līmeņa kanāls, bet ārzemēs ražotajām mēbelēm – divu līmeņu kanāls.
Arī bez lielas virzīšanas tirgū uzņēmums darbojas veiksmīgi un sasniedz savus izvirzītos mērķus, pārvarot visas grūtības, tāpēc esmu pārliecināta, ka a/s “Eliza” vēl ilgi darbosies un veiksmīgi pastāvēs.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,20 €
Work pack Nr. 1355383
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register