Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:696082
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.03.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija   
  Ievads   
1.  Informācija par uzņēmumu   
1.1.  Visparēja informācija par uzņēmumu   
1.2.  Personāls   
1.3.  Produkti   
1.4.  Tirdzniecība   
1.5.  Uzņēmuma vīzija, misija un darbības politika   
1.6.  Isumā par situāciju Latvijas alkohola tirgū   
2.  Portera 5 spēku modelis   
3.  SVID analīze   
  Secinājumi un priekšlikumi   
Extract

Secinājumi un priekšlikumi

Secinājumi
1) AS „Latvijas Balzams” ir mazumtirdzniecības uzņēmums, kurš ir vadošais alkoholisko dzērienu ražotājs Baltijā un ir izteikts tirgus līderis Latvijā, kā arī šis uzņēmums nodarbojas ar vairumtirzniecību. Uzņēmuma vairumtirdzniecības nosaukums ir „SPI Group”;
2) Uzņēmuma globalais eksports pēc SPI Group pasūtījuma sastāda 62% un šos zīmolus uzņēmums eksportē vairāk nekā 70 valstīm. Paša uzņēmuma eksports sastāda 12%, kuri tiek eksportēti vairāk nekā 30 valstīm. 26% no uzņēmuma ražotas produkcijas realizē vietējā tirgū, piedāvājot sava uzņēmuma zīmolus.
3) Alkoholisko dzērienu ražošana 2010.gadā valstī veikta 22 akcīzes preču ražotnēs, kurās saražoti 6087 tūkst. dal alkoholisko dzērienu, no kuriem 64% aizņem degvīns;
4) Uzņēmuma politikas galvenie pamatprincipi ir klientu un uzņēmumā strādājošo apmierinātība, kvalitāte, sekmēt darbinieka kvalifikācijas paaugstināšanai, kā arī skatīties ar atbildību uz nākotni, atbalstot projektus, kuri ir saistīti ar alkohola kvalitātes paaugstināšanu;
5) AS „Latvijas balzams” galvenie konkurenti ir importētājfirmas: SIA „Liviko”, SIA „Mobil Plus ADV” un SIA "Jaunalko", kuri kopumā aizņem 55% no Latvijas alkohola tirgus;
6) AS „Latvijas Balzams” produkcijas vadošais izplatītājs ir SIA „SPI Distribution” (Latvia) - alkoholisko dzērienu vairumtirdzniecības uzņēmums, kas pastāvīgi veic produkcijas piegādi veikaliem visā Latvijā, kā arī uzņēmumam ir 51 firmas veikals Latvijā, kuros ir iespējams iegādāties visus AS „Latvijas Balzams” Latvijas tirgum paredzētos produktus.
7) Analizējot uzņēmuma stipras puses, autore var secināt, ka uzņēmums ir līderis starp vietējam alkohola tirgus ražotājiem, piedāvājot savas produkcijas plašo sortimentu par konkurētspējīgam cenām. Uzņēmumā tiek nodarbinātie 634 cilvēki, kuriem ir daudz zināšanas un pieredzes, jo vidējais darbinieka stāžs uzņēmumā ir 9,5 gadi, kā arī uzņēmumam ir drošie un pārbaudītie piegādātāji;
8) Uzņēmuma vājas puses ir klientu maksātspējas samazināšana ekonomiskas lejupslīdes rezultātā, kas izraisa pieprasījuma samazināšanu. Augsts akcīzes nodoklis stimulē nelegālo alkohola ražošanu un importēšanu, kā arī samazina ieņēmumus no akcīzes nodokļa samaksāšanas. Lielo alkohola tirgus daļu aizņem importētājuzņēmumi, kuriem ir zemākas cenas un kuri ir konkurētspējīgākie.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1330878
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register