Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:705141
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.12.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    2
1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.1.  Vispārēja informācija par uzņēmumu    4
1.2.  Uzņēmuma darbības raksturojums    4
1.3.  Uzņēmuma vēsture    4
1.4.  Uzņēmēja raksturojums    4
1.5.  Uzņēmuma mērķi    5
1.6.  Mērķa auditorija    5
2.  Preču raksturojums    6
3.  Tirgus analīze    7
3.1.  Raksturojums un iespējas    7
3.2.  Blakus faktori    7
3.3.  Pārdošanas apjoma plāns    7
3.4.  Produkcijas priekšrocību salīdzinājums    7
4.  Mārketinga plāns    9
4.1.  Realizācijas kanāli    9
4.2.  Cenu veidošana    9
4.3.  Preces virzīšana tirgū    9
5.  Uzņēmuma darbība    10
5.1.  Telpas    10
5.2.  Inventārs    10
5.3.  Mazvērtīgais inventārs    11
5.4.  Darbinieku pienākumi un uzdevumi    12
6.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātas personas    14
7.  Riska faktoru analīze    15
8.  Finanšu analīze    16
8.2.  Ienākumi    16
8.3.  Uzņēmuma peļņa    17
Extract

3. Tirgus analīze
3.1.Tirgus raksturojums un iespējas
Uzņēmumam ir lielas iespējas attīstīties, jo tiek piedāvātas lētas grāmatas svešvalodās. Katru dienu tiktu apkalpoti liels daudzums klientu, jo mūsdienas valodu zināšanas ir nepieciešamas lai izcīnītu augstu vietu sabiedrībā un lētas svešvalodas grāmatas atrast ir grūti.

3.2.Blakus faktori
Visvairāk uzņēmumu ietekmē klientu apmierinātība ar kvalitāti un apkalpošanu, tāpēc svarīgi būt informētiem par konkurentu piedāvātajām cenām, kvalitāti un atlaidēm. Viens no uzdevumiem šīs informācijas izzināšanai ir regulāra (vismaz reizi mēnesī) konkurentu piedāvājuma izpēte elektroniski jeb viņu interneta adresēs un praktiski jeb apmeklējot viņu filiāles, kas ir tuvu mūsu uzņēmuma filiālēm.
Lai pētītu esošo klientu apmierinātību, var notikt regulāra ap 50 patērētāju aptauja, caur kuru būtu iespējams uzzināt, kas patērētājus apmierina visvairāk un kādas preces vai pakalpojumi klientus neapmierina. Šīs aptaujas var veikt kāds no filiāļu konsultantiem sava darba laikā vismaz reizi divās nedēļās.

3.3.Pārdošanas apjoma plāns
Galvenā uzņēmuma mērķa auditorija ir klienti vecumā no 15 līdz 30 gadiem, jo tieši šajos vecumos ir raksturīga interese par svešvalodām. Grāmatas bērniem ir galvenokārt paredzētas 5-12 gadu veciem bērniem, vai arī jaunākiem, ja viņi prot lasīt.
Vidējais pārdošanas apjoms tiek plānots, vismaz sākumā apmēram 4 vai 5 grāmatas dienā, popularitātei pieaugot skaitlis varētu pieaugt līdz 20 līdz 30 grāmatām dienā.
Preču kvalitāte tiks rūpīgi pārbaudīta un tiks veikti pasūtījumi tikai no augstvērtīgiem piegādātājiem. Lielākoties piegādātāji būs no angļu, vācu, franču un spāņu piegādātājiem .
Uzņēmuma darbības sākumā cenas tiks noteiktas zemākas nekā konkurentiem, bet augstākas par ražotāju cenām, lai pievilinātu klientus, bet tajā pašā laikā gūtu peļņu. Cenas būs adekvātas un pircējiem pieejamas.
Galvenās problēmas no pircēju viedokļa varētu būt tas, ka liela daļa grāmatas būs lietotas, tāpēc svarīgi ir iepirkt grāmatas ar pēc iespējas lielāku kvalitāti. Lai mazinātu kvalitātes faktora ietekmi, tiks iepirktas pēc iespējas vairākas grāmatas, kuras citos veikalos nemaz nav pieejemas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1235137
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register