Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:711417
 
Evaluation:
Published: 14.02.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 57 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Abstract    4
  Ievads    6
1.  Stratēģijas izstrādes teorētiskais pamatojums    8
1.2.  Pētījuma konceptuālais modelis    12
1.3.  Uzņēmuma stratēģijas izstrādes metodoloģija    14
1.3.1.  Ārējo faktoru analīzes metodes    15
1.3.2.  Iekšējo faktoru analīzes metodes    20
1.3.3.  Stratēģiskās analīzes metodes    23
2.  Stratēģijas izstrāde uzņēmumam SIA “Bilderlings Pay”    30
2.1.  Pētījuma objekta vispārīgs raksturojums un situācijas analīze    30
2.2.  Uzņēmuma misijas izstrāde    33
2.3.  Uzņēmuma ārējās vides analīze    33
2.3.1.  PESTEL analīze    33
2.3.2.  Tirgus analīze pēc M. Portera    35
2.3.3.  Konkurentu analīze    37
2.4.1.  Finansiālā stāvokļa analīze    39
2.4.3.  Ražošanas procesa analīze    44
2.4.4.  Risku novērtēšanas matrica    45
3.  Stratēģiskā analīze un stratēģijas izvēle    54
3.1.  SWOT- analīze    54
3.2.  McKinsey matrica    56
3.3.  ADL matrica    57
3.4.  Matrica TOWS    58
  Secinājumi un priekšlikumi    61
  Nobeigums    63
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    57
  Pielikumi    61
Extract

Nobeigums
Pamatojoties uz šajā darbā veikto ekonomisko uzņēmuma analīzi, varēja novērtēt uzņēmuma pašreizējo darbību un nākotnes iespējas.
Lai pamatojoties ekonomisko analīzi varētu izvēlēties uzņēmumam “Bilderlings Pay” piemērotāko stratēģiju, tad balstoties uz zinātnisko literatūras izpēti un praktisko ieguldījumu- tika izanalizēta uzņēmuma darbība un vide, kurā tas darbojas.
Atbilstoši pētījuma konceptuālam modelim praktiski tika definēti pētījuma jautājumi:
1 Kā ārējie faktori ietekmē kompānijas stratēģiju?
2 Kā iekšējie faktori ietekmē kompānijas stratēģiju?
3 Kādu attīstības stratēģiju jāizvēlas SIA „Bilderlings Pay”?
Balstoties uz pirmajā nodaļā veikto dokumentu izpētes metodi, tika izstrādātas uzņēmumam piemērotākās stratēģijas. Ar kvalitatīvo izpētes metožu starpniecību (literatūras un avotu analīze, PESTEL, M. Portera, ADL, SWOT, TOWS u.c.) darba autore pārbaudīja uzņēmumu “Bilderlings Pay”, lai noteiktu kura uzņēmumam stratēģija būs piemērotāka.
Balstoties uz praktisko un ekonomisko izpēti par piemērotākām uzņēmumam “Bilderlings Pay” piemērotām stratēģijām tika noteiktas divas atbilstošākās:
• konservatīvā stratēģija. Tam apliecinājums ir matricās parādītais uzņēmuma augstais iekšējais potenciāls un ārējo apstākļu nepastāvība;
• koncentrēta augšanas stratēģija. To apstiprina aprēķini un labākā produkta uzrādītie rezultāti.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register