Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:715942
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.03.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    3
  ANNOTATION    4
  IEVADS    5
1.  TIRGUS IZPĒTES PROCESS UN PETĪJUMA METOŽU PAMATOJUMS    7
2.  UZŅĒMUMA TIRGUS IZPĒTES PROCESS    16
2.1.  SIA „Apsargs” raksturojums    16
2.2.  Aptaujas anketa un tās jautājumu pamatojums    18
2.3.  Aptaujas rezultātu grafisks attēlojums    23
2.4.  Aptaujas rezultātu apkopojums    33
3.  KONKURENTU ANALĪZE    36
4.  MĀRKETINGA ELEMENTU ANALĪZE    39
4.1.  Produkts    39
4.2.  Cena    41
4.3.  Mārketinga komunikācijas    42
4.4.  Sadale un realizācija    43
  SECINĀJUMI    47
  PRIEKŠLIKUMI    49
  AVOTU UN IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    51
  PIELIKUMI    52
Extract

IEVADS
Tirgus izpēte, datu apstrāde un stratēģiju plānošana ir ļoti būtisks jebkura uzņēmuma darba, pat cīņas instruments, kura nozīmība piesātinātā tirgū aizvien pieaug. Arī Latvijas uzņēmumu, tai skaitā apsardzes jomā strādājošo, vadība sāk pievērst lielāku vērību mārketinga nozīmībai, par ko liecina anketas apkopošanas rezultāti.
Tirgus izpētei ir liela nozīme, jo ar to palīdzību var izanalizēt konkurentu darbību. Konkurentu specifika ir balstīta uz zemu cenu piedāvājumu klientiem, toties kvalitāte atliek vēlēt labāko, bet jaunie klienti to nezin un dažreiz „uzķērās” uz augstākminēto mārketinga paņēmienu. Liela daļa konkurentu izmanto atlaižu un akciju programmu.
Darba mērķis ir izprast un novērtēt tirgzinību ietekmes nozīmību praktiskā uzņēmuma darbībā tirgus apstākļos. Darba mērķa sasniegšanai un uzdevumu realizēšanai pamatā izmantota informācija no uzņēmuma praktiskās darbības, un teorētiskās literatūras mārketingā.
Par pamatu ņemts uzņēmums SIA „Apsargs”, kurš piedāvā fizisko un operatīvo objektu apsardzi, masveida pasākumu apsardzi, sabiedriskās kārtības nodrošināšanās un apsardzes pakalpojumus banketu, sapulču un citu publisku pasākumu laikā.
Izpētes procesā iegūtā informācija ir aktuāla pašai izpētāmajai firmai, jo savas pastāvēšanas 7 gados, vispār nav veikta firmas marketinga vides izpēte, informācijas apstrādes procesi, ar klientu attiecībām saistītie jautājumi, kas ir absolūti primāri firmai, jo sniedz tikai pakalpojumus.
Metodes: Pētījuma apkopošanai autore izmantoja grafisko metodi, veidojot tabulas un attēlus, pievienoja pielikumus, ka arī analizēja par mārketinga elementiem.
Galvenie informācijas avoti ir mārketinga grāmatas, ka arī tiek izmantotā informācija no dažādiem saitēm no internēta.
Rezultātā izstrādāts izklāsts par apsardzes firmu „Apsargs”.

1.TIRGUS IZPĒTES PROCESS UN PETĪJUMA METOŽU PAMATOJUMS
Kāpēc pētīt?
Pētījums ir veids izzināt realitāti.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register