Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:717610
 
Evaluation:
Published: 22.11.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 30 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Elektroniskās Komercijas būtība    4
1.1.  E-Bizness un e-Komercija    4
1.2.  E-Komercijas mērķis un veidi   
1.3.  E-Komercijas dalībnieki   
2.  E-Komercija Latvijā   
3.  E-Komercijas nākotnes tendences   
4.  E-komercijas dalībnieku tiesiskās attiecības   
4.1.  E-komercijas tiesiskās atbildības formas   
4.2.  Patērētāju tiesību aizsardzība   
4.3.  Personas datu aizsardzība   
4.4.  Intelektuālā īpašuma aizsardzība   
  Nobeigums   
Extract

Nobeigums
Var apgalvot, ka kursa darba mērķi tika sasniegti, jo:
Tika savākta, apkopota un izpētīta nepieciešamā literatūra visa darba veikšanai.
Tika izcelti e-Komercijas veidi un modeļi.
Tika izanalizēta e-Komercijas loma un situācija Latvijā.
Tika novērtēti Latvijas Republikas pamatlikumi, kas darbojas e-Komercijas jomā.
Tika definēti un novērtēti dalībnieku attiecību legālie aspekti: patērētāju tiesības, intelektuālā īpašuma tiesības, personas datu aizsardzība.
Analizētas iespējamās e-komercijas attīstības tendences.
Darba tapšanas laikā tika secināts, ka:
E- Komercijai nav viena starptautiski atzītā jēdziena, bet visas valstis un organizācijas piekrīt, ka e-komercija ir darījumi elektroniskajā vidē.
E-komercijas galvenais mērķis ir gūt lielāku peļņu paplašinot fiziskās pasaules uzņēmējdarbību.
E-komercijas darbībā piedalās uzņēmumi, valstis, patērētāji, līdzinieki, vērtspapīru biržsa, finanšu iestādes.
E-komercijas modeļi var atšķirties atkarībā no uzņēmuma, organizācijas mērķiem.
E-komercija piedāvā uzņēmējiem jaunas iespējas biznesa darbībā, kas samazinās izmaksas un palielinās tirgus dalībnieku konkurences priekšrocības.
Patērētāji joprojām nav pārliecināti par Interneta veikalu drošību, bet uzticības tendence pasaulē un Latvijā uzlabojas.
Interneta veikaliem un izsolēm ir daudz priekšrocību, jo nepastāv ne ģeogrāfiskās, ne laika robežas, taču nedrīkst aizmirst, ka pastāv tiesiskā vide un atsevišķie e-komerciju skarošie likumi.
Kaut arī nepastāv vienas starptautiski atzītas e-komercijas likumdošanas, katrai valstij ir savi likumi, kas aizsargā intelektuālo īpašumu, patērētāja tiesības un personas datus.
Par šo likumu pārkāpšanu var tikt piemēroti civiltiesiskie, administratīvie un pat kriminālsodi.
Latvijā tiek izstrādātas petērētāju tiesību aizsardzības un autortiesību aizsardzības stratēģijas.
Lai e-komercija brīvi attīstītos, ir ne tikai jāizstrādā un jāpieņem likumi, bet tie ir arī jāievēro.
E-Komercija ir 21. gadsimta nozare, kas attīstās ļoti strauji – līdz ar jauno tehnoloģiju modernizāciju. Vairākums uzņēmēju un patērētāju vēl neiemācījās profesionāli darboties e-komercijas jomā un uzskata to par nedrošu.
Attīstītās valstis jau sen izmanto elektroniskās tehnoloģijas un gūst no tā labumu, tāpēc arī Latvijai nav jābaidās ieviest 21. gadsimta jaunumus uzņēmējdarbības jomā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1317982
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register