Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:720232
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.05.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Priekšlikumi & Secinājumi
1.Tirdzniecības centram “Spice” jāuzlabo SEO. Kā izpetījām ievadot atslēgvārdus “tirdzniecības centrs”,pirmajā lapā nav ne miņas no tirdzniecības centra “Spice”. To vajadzētu mainīt.
2. Mājaslapa ir jāizveido mazliet ērtāka un pieejamāka,saglabājot esošo pievilcīgumu un estētiskumu. Iespējams,kontaktu sadaļu labāk būtu izvietot lapas augšdaļā,nevis sānos.
3. Tirdzniecības centram “Spice” būtu noderīgi rīkot vairāk konkursus twitter vidē-tieši šī interneta platforma var būt ļoti noderīga-cilvēkiem pārpublicējot ziņas,tās redz arī visi viņu sekotāji,tādejādi informācija izplatās ātri un popularitātes līmenis aug. Kā novērojām,instagram kontā sekotāju skaits aug ar katru dienu,jo tiek rīkoti konkursi.
4. Kopumā tirdzniecības centra “Spice” interneta mārketinga stratēģija ir vērtējama atzinīgi,jo “Spice” ir izteikts līderis sociālo tīklu vietnēs un regulāri uztur sekotāju interesi. (piemēram,facebook lapā sekotāju skaits nedēļā aug par 1,2 % jeb par 124 sekotājiem nedēļā).

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register