Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:721141
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.10.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

SECINĀJUMI
Sarkanā okeāna stratēģija – konkurence zināmā tirgū ar esošo pieprasījumu, zilā okeāna stratēģija - no konkurences brīva tirgus izveide, radot jaunu pieprasījumu;
Sarkanā okeāna stratēģija - radīt izvēli starp vērtību vai diferenciāciju un cenu, zilā okeāna stratēģija - mainīt izvēli starp vērtību un cenu, piedāvāt diferenciāciju un zemu cenu vienlaikus;

SECINĀJUMI
Lai zilā okeāna stratēģija būtu veiksmīga, uzņēmumam radītajai inovatīvajai idejai jābūt lietderīgai un jārada vērtība kā klientam, tā arī uzņēmumam;
Zilā okeāna stratēģijas formulēšana paredz tirgus robežu pārbūvi, koncentrēšanos uz kopainu un jauna pieprasījuma radīšanu, stratēģiskās secības ievērošanu (labums pircējam, cena, izmaksas un īstenošana);

SECINĀJUMI
Stratēģijas īstenošana iespējama, ja tiek pārvarēti organizatoriski ierobežojumi un panākta uzņēmuma darbinieku vienprātība un atbalsts izvirzītajai stratēģijai;
Zilā okeāna stratēģijas ilgtspēja ir atkarīga no imitēšanas šķēršļu pārvarēšanas grūtību pakāpes.





Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register