Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:723273
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.10.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Cena    4
2.  Cenu veidošanas stratēģija    6
2.1.  Mērķu un uzdevumu noteikšana    6
2.1.1.  Noieta nodrošinājums    6
2.1.2.  Ienākumu maksimizācija    7
2.1.3.  Tirgus noturēšana    7
2.2.  Vispārējās cenu veidošanas politikas izstrāde    8
2.3.  Cenu stratēģija    9
2.4.  Cenu stratēģijas īstenošana    10
2.5.  Cenu pielāgošana    11
3.  Cenu noteikšanas procesa seši soļi    12
3.1.  Pirmais solis - Cenas noteikšanas mērķa izvēle    12
3.2.  Otrais solis - Pieprasījuma noteikšana    12
3.3.  Trešais solis - Izmaksu aprēķināšana    13
3.4.  Ceturtais solis - Konkurentu analīze    14
3.5.  Piektais solis - Cenu noteikšanas metodes izvēle    14
3.5.1.  Cenu veidošanās metodes    14
3.5.1.1.  Ražošanas izmaksas    15
3.5.1.2.  Pieprasījums    15
3.5.1.3.  Konkurenti    16
4.  Cenu veidošanās konkrētā uzņēmumā    18
  Secinājumi    21
  Izmantotā literatūra    22
Extract

4. Cenu veidošanās konkrētā uzņēmumā
Tā kā viens no mūsu grupas dalībniekiem strādā aptiekā, tad mēs izvēlējāmies īsumā pastāstīt kā veidojas cena medikamentiem aptiekās un pēc kādiem noteikumiem tas notiek.
1. Zāļu un farmaceitisko produktu noteikumi nosaka zāļu un farmaceitisko produktu (turpmāk - medikamenti) cenu veidošanas principus.
2. Šie noteikumi neattiecas uz ražotāja un lieltirgotāja cenas veidošanu medikamentiem, kuru iegāde pacientam tiek apmaksāta no valsts obligātās veselības apdrošināšanas līdzekļiem.
3. Ražotāja cenu - cenu, par kādu zāļu ražošanas uzņēmums (turpmāk - zāļu ražotājs) pārdod medikamentus, - nosaka zāļu ražotājs.
4. Lieltirgotāja cenu - cenu, par kādu zāļu lieltirgotava pārdod medikamentus, - veido, pamatojoties uz cenu, par kādu zāļu lieltirgotava iegādājas medikamentus no zāļu ražotāja vai ārvalsts zāļu lieltirgotāja. Starpība starp cenu, par kādu medikamenti iegādāti no zāļu ražotāja vai ārvalsts zāļu lieltirgotāja, un cenu, par kādu zāļu lieltirgotava pārdod medikamentus, nedrīkst pārsniegt 15 procentu.
5. Cenu, par kādu aptieka pārdod medikamentus (turpmāk - aptiekas cena), veido, reizinot cenu, par kādu aptieka iegādājas medikamentus no zāļu ražotāja vai zāļu lieltirgotavas (turpmāk - iepirkuma cena), ar korekcijas koeficientu un pieskaitot korekcijas summu latos (pielikums). Lai noteiktu aptiekas cenu, izmanto šādu formulu:
AC = IC x k + X ,
kur
AC - aptiekas cena;
IC - iepirkuma cena;
k - korekcijas koeficients;
X - korekcijas summa latos.
6. Korekcijas koeficientu un korekcijas summu nosaka, pamatojoties uz iepirkuma cenu.
7. Atbilstoši šo noteikumu 5.punktam veidotā aptiekas cena ir maksimāli pieļaujamā aptiekas cena.
8. Aptiekā pagatavotiem medikamentiem aptiekas cenu nosaka, pamatojoties uz izejvielu un medikamentu izgatavošanas izmaksām.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register