Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:726367
 
Evaluation:
Published: 19.10.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 22 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  SIA „Kārumiņš G.R.” vispārējs raksturojums un ieceres pamatojums    7
1.1.  SIA „Kārumiņš G.R.” raksturojums    7
1.2.  SIA „Kārumiņš G.R.” rīcībā esošo resursu novērtējums    11
1.3.  Jaunās ieceres vispārējs apraksts    13
2.  Komercdarbības vides analīze SIA „Kārumiņš G.R.”    15
2.1.  Tieši ietekmējošā ārējā vide    15
2.2.  Netieši ietekmējošā ārējā vide    16
2.3.  SVID analīze    24
3.  Komercdarbības perspektīvais plāns SIA „Kārumiņš G.R.”    26
3.1.  Komercdarbības mērķi un stratēģijas    26
3.2.  Nepieciešamo resursu perspektīvais plāns    34
3.3.  Finanšu plāns un ieceres ekonomiskais novērtējums    35
  Secinājumi un priekšlikumi    52
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    55
  Pielikumi    57
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Izstrādājot komercdarbības attīstības plānu SIA „Kārumiņš G.R.” un analizējot gan uzņēmuma vispārējo raksturojumu, gan komercdarbības vides analīzi, gan perspektīvo plānu, darba autore ir nonākusi pie sekojošiem secinājumiem:
1. SIA “Kārumiņš G.R.” sākotnēji dibināts kā individuālais uzņēmums, taču 2004. gada sākumā, pateicoties veiksmīgai uzņēmuma attīstībai un noieta paplašināšanai, notikusi uzņēmuma reorganizācija, un SIA “Kārumiņš G.R.” pārreģistrēts par sabiedrību ar ierobežotu atbildību.
2. Stratēģiskas plānošanas un nozares izpētes pamatā, uzņēmums ir spējis konkurēt un veiksmīgi darboties savā nozarē - pārtikas produktu - maizes un konditorejas izstrādājumu ražošana, vairumtirdzniecība un mazumtirdzniecība.
3. Lai stratēģiski pareizi attīstītos, SIA “Kārumiņš G.R.” ir izvirzījis uzņēmuma misiju, kura atspoguļo iespējas piedāvāt Alūksnes, Balvu, Gulbenes un Rēzeknes novadu iedzīvotājiem kvalitatīvus konditorejas izstrādājumus un arvien vairāk paplašināt piedāvāto konditorejas izstrādājumu klāstu, kā arī izveidot vairāk iedzīvotājiem pieejamu tirdzniecības vietu, tā rezultātā kļūstot par stabilu un atpazīstamu uzņēmumu savā nozarē.
4. Izvērtējot personāla un vadītāja kompetences, uzņēmuma vadītājs atbild par produkcijas pārdošanu, reklāmu, patērētāju un klientu izpēti, apkalpošanu un stratēģisko plānošanu, savukārt taktisko plānošanu veic uzņēmuma zemākā līmeņa menedžeri, bet operatīvā plānošana saistās ar īstermiņa darba uzdevumiem, kurus veic visi uzņēmuma darbinieki, tā veidojot vienkāršu, bet darboties spējīgu organizatorisko struktūru.
5. SIA “Kārumiņš G.R.” ir izveidojušies divi vadības līmeņi- augstākais vadības līmenis ir uzņēmuma vadītājs, kurš dod norādījumus zemākā līmeņa menedžeriem, savukārt zemākais vadības līmenis ir maiņu vadītājas - konditores, kas atbild par konkrētās maiņas noteiktā laika posma darbu plānošanas un izpildes procesu.
6. Lai iegūtu pēc iespējas lielāku potenciālo tirgus daļu, uzņēmumā cenas tiek veidotas vadoties pēc gaidāmās peļņas aprēķina metodes, kad cenas nosaka pamatojoties uz konkurentu cenām, preces realizēšanas vērtību, kā arī to, cik daudz ir gatavi maksāt klienti, jo tieši klientu iespēju, vajadzību izzināšana ļauj attīstīties pareizā virzienā.
7. Analizējot SIA “Kārumiņš G.R.” iekšējo vidi, SVID matrica parāda uzņēmuma stiprās puses, kas ir pieredze konditorejas nozarē, kvalificēts un uzticams personāls, samērā plašs piedāvājums, dabīgo izejvielu izmantošana, uzņēmuma atpazīstamība, kas kopumā veido stabilas vērtības, uz kurām balstās uzņēmums.
8. Izvērtējot SIA „Kārumiņš G.R.” iekšējo vidi, parādās arī savas vājās puses, kurām būtu jāpievērš uzmanība un tās jānovērš - ierobežots produkcijas uzglabāšanas laiks, nesakārtots darbinieku darbā pieņemšanas un atlases process, vāja reklāma.
9. Izpētot SIA “Kārumiņš G.R.” ārējo vidi, uzņēmuma iespējas saistās ar noieta tirgus paplašināšanu, jaunu sadarbības partneru iegūšanu, produktu sortimenta paplašināšanu, kas savukārt saistās ar apgrozījuma palielināšanu un stabilitātes iegūšanu.
10. Vērtējot kopumā uzņēmumam nelabvēlīgo ārējo vidi, lielākos draudus SIA „Kārumiņš G.R.” rada konkurentu spiediena palielināšanās, nelabvēlīgas izmaiņas likumos un normatīvajos aktos, patērētāju ienākumu samazināšanās, pieprasījuma samazināšanās demogrāfisko apstākļu dēļ, valsts ekonomiskās vides neprognozējamība, šo faktoru ietekmi uzņēmums nevar regulēt vai ietekmēt, taču tie iespaido uzņēmuma tālāko darbību.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register