Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Panamas kanāla būvniecība un tā ietekme uz mūsdienu Panamas ekonomiskajiem un sociālajiem procesiem

     

    Research Papers16 Economics

4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:730185
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.12.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Kopsavilkums par Panamas Republiku   
2.  Ievads   
3.  Iztirzājums   
3.1.  Teorētiskā daļa   
3.1.1.  Vēsturiskā ideja būvēt Panamas kanālu   
3.1.2.  Slavenākais francūzis pasaulē- Ferdinands de Leseps   
3.1.3.  Gigantisks grāvis   
3.1.4.  Savienoto Valstu ieinteresētība   
3.1.5.  ASV Senāta lēmums   
3.1.6.  Kolumbijas līdzdarbība   
3.1.6.  Laimīgās beigas   
3.2.  Analītiskā daļa   
3.2.1.  2007., 2008. un 2009. gada datu analīze   
3.2.2.  Panamas kanāla 2009. gada izdevumu un ienākumu avoti   
3.2.3.  Attīstības plāni   
3.2.4.  Maksa par kuģu caurlaišanu   
3.2.5.  Aktuālākie notikumi saistībā ar Panamas kanālu   
4.  Secinājumi   
Extract

4. Secinājumi
1. Panamas kanālam bija liela nozīme kuģniecības un ekonomikas attīstībai Rietumu puslodē, kā arī ģeopolitiski visā pasaulē.
2. Vārds Panama jaunāko laiku ekonomikas vēsturē ir kļuvis par finanšu afēras simbolu, jo franču akcionāru kompānijas mēģinājums 19. gadsimta 80. gados uzbūvēt kanālu Panamas zemes šauruma rajonā beidzās ar gigantisku krahu jeb sagrāvi, kā rezultātā savus ietaupījumus zaudēja simtiem tūkstošu franču rantjē.[10]
3. Vienlaikus ar Panamas kanāla būvniecību saistās arī ASV pirmā pieredze "nacionālas celtniecības" druvā.
4. Katru gadu caur Panamas kanālu pārvietojas aptuveni 17500 kuģi ar vairāk nekā 203 miljoniem tonnu kravas.
5. Panamas kanāls ASV valdībai izmaksāja 375 miljonus dolāru, ieskaitot desmit miljonus, kas tika izmaksāti Panamai, un 40 miljonus, kas pienācās frančiem.[8]
6. Tobrīd tas bija pats dārgākais būvprojekts ASV vēsturē, kaut arī reālās izmaksas beigās izrādījās par 23 miljoniem dolāru mazākas, nekā liecināja sākotnējie aprēķini.
7. Panamas kanāls ir arī galvenais tūristu piesaistes objekts, kas palīdz attīstīties arī citām nozarēm- sniedzot milzu ienākumus ik gadu- apkalpojot vairākus tūkstošus kuģu un nodrošināt vispārīgu Panamas ekonomikas attīstību.
8. Pamata ir trīs pīlāri, uz kuriem balstās tālāka Panamas kanāla attīstība un kopējās attīstības tendences: dabas resursu efektīvāka izmantošana, efektīva kanāla turpmākas darbības nodrošināšana- ilgtspējīga attīstība, kā ari vides aizsardzība (kvalitātes rādītāju izstrāde).
9. Vispārīga kvalifikācijas celšana ir nepieciešama- lai paaugstinātu darba ražīgumu un uzlabotu vispārīgo izglītības un prasmju līmeni, Panamas darba tirgu piesātinot ar konkurētspējīgiem strādniekiem.
10. 2009. gadā tika atsākta kanāla paplašināšana un tiek lēsts, ka paplašināšanas izmaksas sasniegs 5,2 miljardus ASV dolāru (2,74 miljardus latu), un darbus plānots pabeigt līdz 2014. gada augustam.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,27 €
Work pack Nr. 1236387
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register