Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:758424
 
Evaluation:
Published: 02.09.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Analīzes daļa    5
1.1.  Uzņēmējdarbības raksturojums Latvijā    5
1.2.  Juvelieru nozares raksturojums    7
1.3.  SIA „GS” raksturojums    14
1.3.1.  SIA „GS” organizatoriskā struktūra    15
1.3.2.  SIA „GS” ārējā vide    18
1.3.3.  SVID analīze    29
1.4.  Teorētiskais pamatojums studiju darba izstrādei    33
2.  Projektu daļa    36
  Secinājumi un priekšlikumi    40
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Izstrādājot studijas darbu „SIA „GS” vadīšana mainīgās ārējās vides apstākļos” autore nonāca pie sekojošiem secinājumiem:
1) Organizatoriskās struktūras pētījums palīdzēja izprast savas un citu cilvēku darbības iespējas uzņēmumā.
2) SIA „GS” pietiekami labi attīstījās un nostabilizējās tirgū, toties uzņēmums ieņem vidējo tirgus daļu.
3) Uzņēmumam ir diezgan mazs sadarbības partneru un biznesa klientu skaits.
4) SIA „GS” darbība ir tieši atkarīga no sociāli-ekonomiskā vides faktora, ka arī no politiski-tiesiskā faktora, jo to tieši ietekmē LR likumi un MK noteikumi, bet nav atkarīga no ģeogrāfiskā vides faktora.
5) SIA „GS” ir ļoti daudz nopietnu un konkurētspējīgu uzņēmumu skaits, kas var secināt uzņēmuma bankrota iespējas, jo konkurenti var piedāvāt izdevīgākus pakalpojumus.
6) SIA „GS” ir nepietiekams mārketings, kas izraisa lielāko problēmu ķēdi, kas var secināt pie uzņēmuma negatīvas darbības.

Izstrādājot studijas darbu „SIA „GS” vadīšana mainīgās ārējās vides apstākļos” autore nonāca pie sekojošiem priekšlikumiem:
1) SIA „GS” vajag palielināt savu tirgus daļu, lai palielināt savu konkurētspēju.
2) Lai palielināt savu tirgus daļu Latvijas teritorijā un ārzemēs, uzņēmumam ir nepieciešami piesaistīt jaunus partnerus un biznesa klientus.
3) Lai palielināt SIA „GS” attīstības tendenci, uzņēmumam vajadzētu pievērst lielāko uzmanību marketinga daļai, lai palielinātu klientu skaitu.
4) Uzņēmumam vajadzētu izstrādāt labu stratēģijas plānu, ka arī mārketinga plānu, lai piesaistīt lielāko klientu daļu.
5) SIA „GS” vajadzētu biežāk veikt uzņēmuma stāvokļa analīzi (finansiāla), lai palielināt iespēju uzlabot savu finanšu stāvokli.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register