Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:759172
 
Evaluation:
Published: 20.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  Starptautisko cenu raksturojošie faktori    3
  Cenu politika    4
  Starptautiskās cenu noteikšanas stratēģijas salīdzinājumā ar cenu noteikšanas stratēģijām vietējā tirgū    6
  Pirkšanas – pārdošanas cenu veidi    7
  Atlaides    8
  Samaksa par precēm starptautiskajā tirgū    9
  Starptautiskie tirdzniecības nosacījumi    11
  Secinājumi    13
Extract

Cena ir produkta vērtība naudas izteiksmē, proti, patērētāja maksa par produkta lietošanas rezultātā iegūto patēriņa labumu. Cenu veidošanās ir cenu noteikšanas faktoru, principu, metožu un aprēķinu kopa. Cenu veidošanas faktorus iedala iekšējos un ārējos. Cenu veidošana ir tikai viens no mārketinga pasākumiem, kas ļauj īstenot uzņēmuma mērķus. Tāpēc cenu veidošanas koncepcija jākoordinē un ir jāsaskaņo ar produkta raksturlielumiem (kvalitāte, dizains u.c.), produkta sadales kanāliem, pasākumiem produkta virzīšanai tirgū u.c.
Lēmumu pieņemšana par cenām ir komplicēts process, jo produktam jānosaka optimāla cena katrā no tirgiem, kā arī jāveido uzņēmuma politika, kā un kad mainīt cenas, reizē nosakot, kam tad ir šādas tiesības un pat pienākums. Lēmuma pieņemšana par produkta cenu ir viena no sarežģītākajām problēmām, kuru vajag risināt uzņēmuma vadībai. Tā kā šīs stratēģijas pamatā savukārt ir ilgtermiņa komerciālās darbības plāns, kurā centrālā vieta pieder cenai, tad pieņemot operatīvos lēmumus par cenām, uzņēmuma vadībai jāņem vērā stratēģijas pamatprincipi. Tas nozīmē, ka ikviena produkta cenas lomu var skatīt īstermiņa vai ilgtermiņa peļņas ieguves aspektā, vai saistībā ar citu mērķi, kādu sev izvirza uzņēmuma vadība.
Cenu politika ir nozīmīgs stratēģisks un taktisks konkurences ierocis, kas pretēji pārējiem mārketinga mix elementiem, ir pilnīgi kontrolējams un lēts, lai to varētu mainīt un ietekmēt. Tieši tāpēc cenu plānošanas stratēģiju un darbību vajadzētu iekļaut kā vēl vienu elementu starptautiskā mārketinga miksā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register