Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:764030
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.11.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  MAZUMTIRDZNIECĪBAS UZŅĒMUMA PREČU SORTIMENTA VEI DOŠANAS TEORĒTISKIE ASPEKTI    5
1.1.  Sortimenta politika    5
1.2.  Piedāvājuma veidošana atkarībā no klientu vajadzībām    6
1.3.  Preces pētīšana    8
2.  SIA „VALERI 97”PREČU SORTIMENTA RAKSTUROJUMS    11
3.  SIA „VALERI 97” PREČU SORTIMENTA NOVĒRTĒŠANA    16
  SECINĀJUMI    23
  PRIEKŠLIKUMI    24
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI    25
  PIELIKUMS    26
Extract

SECINĀJUMI
1. Preču sortiments var būt vairāk vai mazāk plašs un ir atkarīgs no firmas iespējām un risināmiem uzdevumiem.
2. Ja reiz pieprasījumu dod prece, tad pēc pieprasījuma tīko patērētājs, bet ja preces plauktos būs nepārredzamas vai izstādīšanas kopskatā ir kāda iemesla dēļ pazaudējas starp citām precēm vai pašos plauktos, nav iespējams labi pārdot.
3. Lemjot par preču ražošanu, minētie preču sortimenta raksturlielumi jāņem vērā. Pircējus var piesaistīt, pirmkārt, paplašinot sortimentu ar jauniem preču veidiem. Otrkārt, var pagarināt preču pamatveidu sortimentu. Treškārt, katru atsevišķu preces veidu var papildināt ar kādu atšķirīgu īpatnību, tādējādi, padziļinot sortimentu.
4. SIA’’Valeri97” preču sortimentu varētu attiecināt uz rūpīgas izvēles jeb speciāli pērkamajām precēm, jo patērētāji to pirkšanai patērē daudz laika izvēloties, salīdzinot (krāsu, dizainu, cenu, kvalitāti).
5. SIA „Valeri 97” preču sortimenta plānošana notiek 6mēnešus pirms sezonas sākšanās. Ziemas, rudens preci sūta vasarā, pavasara vasaras preci ziemā. Jaunos modeļus savai kolekcijai izvēlas braucot uz Vācijas, Polijas vai Rīgas gadatirgiem, kur var izvēlēties piemērotāko preču sortimentu sezonai.
6. Spriežot pēc intervijas datiem, lielākā daļa respondentu ir apmierināti ar SIA „Valeri 97” piedāvāto preču kvalitāti, bet respondenti vēlētos, lai varētu brīvi pārvietoties pa veikala telpām un labāk pārredzēt preču sortimentu.
7. Novērtējot SIA „Valeri 97” sortimentu, var secināt, ka sortiments, kuru piedāvā ir piesātināts, un konkurētspējīgs starp daudzajiem uzņēmumiem. Piedāvājums ir pietiekošā daudzumā un ar labu kvalitāti.
8. Pircēju interesējas, par preču sortimenta papildināšanu, jo viņi seko līdzi modes tendencēm, bet ir daļa pircēju, kuri neinteresējas par sortimenta papildināšanu viņi atzina, ka viņus apmierina tas preču sortiments, kas jau tiek piedāvāts un uz neko jaunu nepretendē.
9. Ar intervijas palīdzību varēja noskaidrot vai pircējiem ir radušies konflikti ar pārdevēju. Pircēji atzina, ka pārdevējas ir laipnas un izpalīdzīgas, konflikta situācijas neveidojoties. Daļa pircēju saka , ka ir bijuši konflikti, galvenokārt, par nepārskatāmām vai neuzliktām cenu zīmēm, kā arī grūti pārredzams, kurām precēm ir atlaides.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register