Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:765638
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.03.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Tas, kāpēc preces tiek pārdotas ar atlaidi ir dažādi faktori, sākot no uzņēmuma iekšējiem faktoriem kā uzņēmuma mārketinga plāna sastāvdaļa vai vienkārši reklāma līdz ārējiem faktoriem kā konkurētspējas faktoram.

Preču realizācijas stimulēšana ir īslaicīga preču pirkšanas un pārdošanas motivēšanas metožu izmantošana. Tai raksturīga:
dažādība – kuponi, atlaides, izpārdošanas, izspēles, loterijas u. c.;
īslaicīgums – kuponi derīgi īsā laikā, loterija notiek tikai vienā dienā u. tml.

Ja prece netiek pārdota gada laikā, tā vairs nav apgrozāmais līdzeklis, tekošajā gadā, un nenes uzņēmumam iecerētos ienākumus, kā arī nav pārliecības, ka šī prece būs pieprasīta nākošajā sezonā vai gadā, jo gan tehnoloģijas, gan mode nestāv uz vietas un viss tiek aizvietots ar jaunākiem modeļiem, tādējādi vecās preces ir jānoraksta zaudējumos, ko nevēlētos neviens uzņēmums. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register