Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:766682
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.01.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  KOMPĀNIJAS RAKSTUROJUMS    3
  KOMPĀNIJAS FINANŠU RĀDĪTĀJI    5
  ATTĪSTĪBAS STRATĒĢIJA TURPMĀKAJIEM TRIJIEM-PIECIEM GADIEM    6
  IZMANTOJAMO AVOTU SARAKSTS    10
Extract

Kā redzams pēc noteiktajiem mērķiem un iekšējās un ārējās vides analīzē iegūtajiem rezultātiem, uzņēmumam pašlaik ir piemērota intensīva (attīstības) stratēģija, kad uzņēmuma mērķis ir palielināt tirgus daļu pastāvošajā tirgū, izmantojot savas stiprās puses pret pastāvošajiem draudiem. To var panākt, piedāvājot jaunus produktus un pakalpojumus (piemēram, papildinot sortimentu ar jaunām detaļām (ekonomisko apstākļu dēļ detaļu apgrozījums salīdzinājumā ar jaunu preču apgrozījumu, ir pieaudzis – cilvēki izvēlas remontēt nevis pirkt jaunu), piedāvājot līdzīgas preces ar dažādām cenām, piedāvājot jaunus pakalpojumu veidus arī ziemas sezonā) jau esošajos tirgos, cenšoties palielināt atkārtoto pirkumu skaitu.
Lai arī, izmantojot dažādus stratēģiskās analīzes veidus, uzņēmumam nav konstatēta ilgtspējīga konkurētspējīgā priekšrocība, pašreizējos ekonomiskos apstākļos, ir svarīgi izmantot tās atšķirīgās prasmes, kas spētu dot labumu vismaz īstermiņā (laikā, kamēr beidzas ekonomiskā krīze). Šajā gadījumā runa ir par sortimentu kā konkurētspējīgo priekšrocību.
Ir regulāri jāuztur kontakti ar piegādātājiem par jaunumiem tirgū, arī pašam uzņēmumam ir jāseko līdzi tehnoloģiju un tirgus tendenču izmaiņā, kā rezultātā tirgū ienāk jaunas preces vai „veco” preču jaunās modifikācijas. Nedrīkst pieļaut piedāvātā sortimenta „novecošanu”, tas visu laiku ir jāatjauno. Svarīga nozīme ir pašreizējā personāla pieredzes izmantošanai un jaunas pieredzes uzkrāšanai.
Lai uzlabotu vairākus finanšu rādītājus, uzņēmumam „X” vēl straujāk ir jāsamazina krājumu apjoms, kas deflācijas ietekmē kļūst dārgāki un līdz ar to grūtāk realizējamāki. Lai arī uzņēmumam ir noslēgti ilgtermiņa sadarbības līgumi ar piegādātājiem, ir nepieciešams pārskatīt to nosacījumus, piemēram, samazināt piegādes apjomus un/vai mainīt piegādāto preču partiju saturu – t.i., uzņēmumam nepieciešams procentuāli vairāk pārdot DUS pakalpojumus un biodegvielu (to liek pašreizējā ekonomiskā situācija un pieprasījums). Ir jārunā par piegādātāju potenciālo spēju pārorientēties attiecīgi uzņēmuma „X” iespējām un vajadzībām.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −0,70 €
Work pack Nr. 1336259
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register