Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:770205
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.01.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Protams, ne vienmēr ir iespējams izmantot pilnīgi globālu pieeju. Pat tādiem uzņēmumiem kā McDonald zināmā mērā tomēr jāpielāgo savi produkti vietējā tirgus prasībām. Piemēram, Indijā McDonal burgeri tiek gatavoti no jēra gaļas, jo govs tiek uzskatīta par svētu dzīvnieku.
Globālā produkta attīstīšanā nozīmīgu lomu ieņem konceptuālie testi. Atkarībā no produkta, konceptuālās testēšanas procedūras var : izturības/uzticamības pārbaude par pamatu ņemot eksperimentālu produktu; neliels produkta izmēģinājums (piemēram, produkta ieviešana kādā salīdzinoši nelielā tirgū), pēc kura tiek vērtēti produkta iespējamie sasniegumi pasaules tirgos. Tomēr jebkura testēšana paildzina vispusīgu produkta reklamēšanu, kā, iespējams, saasina konkurentu atbildes reakciju. Testēšanas izmaksas vienam tirgum ir aptuveni no 1 – 1,5 miljoniem dolāru. Tomēr neskatoties uz milzīgajām izmaksām uzņēmumi arvien biežāk izmanto šīs testēšanas iespējas, jo, kā zināms, produkta „izgāšanās” gadījumā izmaksas būtu vēl lielākas. Līdz ar to uzņēmumi, izmantojot konceptuālos testus, vēlas pārliecināties, ka attiecīgās valsts tirgus atzīst produktu. Nereti testi tiek veikti vienas konkrētas valsts tirgū, bet rezultāti tiek attiecināti uz daudz lielāku reģionu. Piemēram, konceptuālo testu rezultāti, kas iegūti Beļģijā un Īrijā, tiek attiecināti uz visu Eiropu, savukārt testa rezultāti (Procter & Gamble testi), kas iegūti Brazīlijā, tiek attiecināti uz visu Latīņameriku.9

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register