Practice Reports
Business and Law
Economics
Klientu skaita palielināšanas iespējas uzņēmumā SIA "Ritm...-
Klientu skaita palielināšanas iespējas uzņēmumā SIA "Ritms - Ž"
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Klients un tā piesaistīšana uzņēmējdarbībā | 4 |
1.1. | Klienta nozīme uzņēmējdarbībā | 4 |
1.2. | Klientu raksturojums | 5 |
1.3. | Klienta piesaistīšanas iespējas | 10 |
2. | Uzņēmuma SIA "Ritms - Ž" darbības apraksts | 16 |
2.1. | Uzņēmuma darbība virzieni | 16 |
2.2. | Uzņēmuma mārketinga vides raksturojums | 18 |
3. | Klientu piesaistes iespējas uzņēmumā SIA „Ritms-Ž” | 24 |
3.1. | Klientu lojalitātes programma | 24 |
3.2. | Reklāmas nozīme klientu piesaistīšanā | 26 |
3.3. | Inovāciju ieviešana pakalpojumu sniegšanā | 27 |
Secinājumi | 28 | |
Priekšlikumi | 29 | |
Izmantotā literatūra | 30 | |
Pielikumi | 31 |
Secinājumi
1. Uzņēmējdarbības pamatā ir pārdošana, savukārt pārdošana ir klientu vajadzību apmierināšana.
2. Klientu uzvedību ietekmē viņu iepriekšējā dzīves pieredze un sociālie un kultūras faktori.
3. Uzņēmumam ir kvalificēti darbinieki, kuri spēj kvalificēti apkalpot klientu un rast pieeju katram pircējam.
4. Ļoti svarīgi ir, lai klients no salona neaizietu neapmierināts un neveidotos antireklāma, tādējādi mazinot potenciālo klientu skaitu.
5. Veicot aptauju konstatēts, ka informācija par uzņēmuma SIA „Ritms – Ž” darbību un tā sniegtajiem pakalpojumiem tiek iegūta no draugiem un paziņām, kas liecina, ka trūkst informācijas, tātad nepieciešama reklāma.
6. Reklāma ir vispopulārākais mārketinga komunikācijas veids
7. Inovāciju ieviešana pakalpojumu sniegšanā uzlabo pakalpojumu kvalitāti un jaunu klientu piesaisti
Priekšlikumi
1. Darba autore iesaka regulāri uzlabot apkalpošanas līmeni un pakalpojumu kvalitāti, kā arī dažādot pakalpojumu sortimentu.
2. Lai palielinātu klientu pirktspēju var ieviest dažādas atlaides un akcijas, piemēram, dzimšanas dienās un vārda dienās
3. Klientu lojalitāti veicinās bonusa sistēma un klientu kartes ieviešana
4. Nepārtraukts darbs ar klientiem un klientu vajadzību apmierināšana – tie ir galvenie uzdevumi, kas jāveic uzņēmumam SIA „Ritms – Ž”. Klientu uztveres un vajadzību izpratne palīdz izvēlēties pareizos risinājumus esošo klientu noturēšanā un jaunu klientu piesaistē.
5. Uzņēmuma galvenais mērķis ir gūt peļņu, lai to sasniegtu ir nepieciešams izmantot dažādus līdzekļus un viena no tiem ir reklāma. Darba autore uzņēmumam iesaka vairāk sevi reklamēt dažādos interneta portālos, avīžu izdevumos, radio un televīzijā. Kā arī var izveidot savu mājaslapu un Ventspils portālā ievietot reklāmu ar hiperlinku uz mājaslapu.
…
Kursa darba tematu „Klientu skaita palielināšanas iespējas uzņēmumā SIA „Ritms – Ž”” izvēlējos, jo uzņēmums darbojas klientu apkalpošanas un pakalpojumu sniegšanas sfērā. Klientu piesaistīšana ir ļoti svarīga uzņēmuma darbībai un ienākumu gūšanai. Svarīga ir arī darbinieku saskarsme ar salona esošajiem un potenciālajiem klientiem. Darbiniekam ir jāprot laipni apkalpot klientu un izdabāt visām klienta vēlmēm, jo klients maksā ne tikai par pakalpojumu vai preci, bet arī par apkalpošanu. Klientu prasības un vēlmes visu laiku mainās un pieaug, tāpēc uzņēmumam ir jāaug un jāmainās līdzi klientiem, regulāri jāpaaugstina apkalpošanas līmenis un kvalitāte. Regulāri jāievieš novitātes pakalpojumos, jāseko līdzi modes tendencēm un elektronisko iekārtu izaugsmēm, kas savukārt uzlabo klientu apkalpošanu un labas atsauksmes par salonu piesaista jaunus apmeklētājus. Kā viens no klientu piesaistes līdzekļiem ir reklāma. Tikai jāpielūko, lai reklāmas teksts atbilstu patiesībai, nedrīkst pieļaut, ka parādās nepamatota negatīva informācija par uzņēmumu. Tikai labas atsauksmes par uzņēmumu piesaistīs potenciālos klientus.
- Klientu skaita palielināšanas iespējas uzņēmumā SIA "Ritms - Ž"
- Uzņēmuma analīze
- Uzņēmuma darbības analīze
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Uzņēmuma darbības analīze
Practice Reports for university41
-
Prakse lauku tūrisma uzņēmumā. Uzņēmuma darbības analīze, attīstības plānošana
Practice Reports for university42
-
Uzņēmuma “Gaisma BBT” finansiālā stāvokļa novērtējums
Practice Reports for university27
-
Prakse uzņēmumā. Uzņēmuma finanšu situācijas izvērtējums
Practice Reports for university21
-
Uzņēmuma iespējas izejai ārējā tirgū
Practice Reports for university16