Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:772127
 
Evaluation:
Published: 06.11.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Klients un tā piesaistīšana uzņēmējdarbībā    4
1.1.  Klienta nozīme uzņēmējdarbībā    4
1.2.  Klientu raksturojums    5
1.3.  Klienta piesaistīšanas iespējas    10
2.  Uzņēmuma SIA "Ritms - Ž" darbības apraksts    16
2.1.  Uzņēmuma darbība virzieni    16
2.2.  Uzņēmuma mārketinga vides raksturojums    18
3.  Klientu piesaistes iespējas uzņēmumā SIA „Ritms-Ž”    24
3.1.  Klientu lojalitātes programma    24
3.2.  Reklāmas nozīme klientu piesaistīšanā    26
3.3.  Inovāciju ieviešana pakalpojumu sniegšanā    27
  Secinājumi    28
  Priekšlikumi    29
  Izmantotā literatūra    30
  Pielikumi    31
Extract

Secinājumi
1. Uzņēmējdarbības pamatā ir pārdošana, savukārt pārdošana ir klientu vajadzību apmierināšana.
2. Klientu uzvedību ietekmē viņu iepriekšējā dzīves pieredze un sociālie un kultūras faktori.
3. Uzņēmumam ir kvalificēti darbinieki, kuri spēj kvalificēti apkalpot klientu un rast pieeju katram pircējam.
4. Ļoti svarīgi ir, lai klients no salona neaizietu neapmierināts un neveidotos antireklāma, tādējādi mazinot potenciālo klientu skaitu.
5. Veicot aptauju konstatēts, ka informācija par uzņēmuma SIA „Ritms – Ž” darbību un tā sniegtajiem pakalpojumiem tiek iegūta no draugiem un paziņām, kas liecina, ka trūkst informācijas, tātad nepieciešama reklāma.
6. Reklāma ir vispopulārākais mārketinga komunikācijas veids
7. Inovāciju ieviešana pakalpojumu sniegšanā uzlabo pakalpojumu kvalitāti un jaunu klientu piesaisti

Priekšlikumi
1. Darba autore iesaka regulāri uzlabot apkalpošanas līmeni un pakalpojumu kvalitāti, kā arī dažādot pakalpojumu sortimentu.
2. Lai palielinātu klientu pirktspēju var ieviest dažādas atlaides un akcijas, piemēram, dzimšanas dienās un vārda dienās
3. Klientu lojalitāti veicinās bonusa sistēma un klientu kartes ieviešana
4. Nepārtraukts darbs ar klientiem un klientu vajadzību apmierināšana – tie ir galvenie uzdevumi, kas jāveic uzņēmumam SIA „Ritms – Ž”. Klientu uztveres un vajadzību izpratne palīdz izvēlēties pareizos risinājumus esošo klientu noturēšanā un jaunu klientu piesaistē.
5. Uzņēmuma galvenais mērķis ir gūt peļņu, lai to sasniegtu ir nepieciešams izmantot dažādus līdzekļus un viena no tiem ir reklāma. Darba autore uzņēmumam iesaka vairāk sevi reklamēt dažādos interneta portālos, avīžu izdevumos, radio un televīzijā. Kā arī var izveidot savu mājaslapu un Ventspils portālā ievietot reklāmu ar hiperlinku uz mājaslapu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1344752
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register