Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:780863
 
Evaluation:
Published: 11.03.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Vispārējs ieskats Dienvidkorejas kultūrā    5
2.  Dienvidkorejas biznesa kultūras īpatnības    8
2.1.  Uzņēmējdarbības struktūra    8
2.2.  Vadības stils    8
2.3.  Sapulču un sēžu norise    9
2.4.  Dāvanu pasniegšana    10
2.5.  Komandas darbs    10
2.6.  Komunikācijas stils    11
2.7.  Ģērbšanās stils    12
  Secinājumi    13
  Bibliogrāfiskais saraksts    14
Extract

SECINĀJUMI
Referāta izstradāšanas procesā tika sasniegts izvirzītais darba mērķis: tika izveidots darbs referāta formatā, kurā ir dots ieskats Dienvidkorejas biznesa kultūras īpatnībās, izpētīti būtiskākie Korejas biznesa kultūras aspekti un izceltas svarīgākās šīs kultūras atšķirības.
Darbā izvirzītie uzdevumi ir izpildīti. Tika atlasīti un izanalizēti ar biznesa kultūru saistīti informācijas avoti, informācija tika apkopota un sistēmatizēta. Tika atrastas un uzsvērtas svarīgākas Dienvidkorejas iezīmes un īpatnības.
Darba rezultātā izdarīti sekojošie secinājumi:
• Dienvidkoreja mūsdienu pasaulē spēlē svarīgo lomu gan ekonomiskajā, gan politiskajā, gan arī kultūras jomā, kas šo teritoriāli nelielo valsti padara par ievērības cienīgu centru Āzijas reģionā un ir nopietns spēlētājs starptautiskajā tirgū. Dienvidkoreja ir intereses objekts daudziem uzņēmējiem, taču biznesa uzsākšana šajā valstī nav iespējama bez tās iedzīvotāju kultūras un domāšanas veida izpratnes.
• Dienvidkorejas biznesa kultūra ir krāsi atsķirīga no Eiropas vai Ziemeļamerikas pastāvošās kultūras: tiek pielietoti citādi metodi, uzņēmumiem ir raksturīga citāda struktūra un vadības stils, arī attiecības starp partneriem balstās uz principiem, kas nav raksturīgi Eiropas tirgum. Līdz ar to varam secināt, ka, neizprotot šīs atšķirības, nav iespējams izveidot kontaktus vai sasniegt labus rezultātus Dienvidkorejas tirgū.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register