Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:795438
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.09.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    2
1.  PATĒRĒTĀJS KĀ TIRGUS EKONOMIKAS SASTĀVDAĻA    3
2.  PATĒRĒTĀJU TIESĪBAS UN TO AIZSARDZĪBA    5
3.  PATĒRĒTĀJU RĪCĪBAS FAKTORI TIRGŪ    6
3.1.  Patērētāju rīcības modelis    6
  Galvenie faktori, kas ietekmē patērētāju uzvedību un rīcību    7
  Sociālie faktori    9
  Psiholoģiskie faktori    9
3.2.2.1.  Domāšana    11
3.2.2.2.  Atmiņa    11
3.2.2.3.  Uztvere    12
3.2.2.4.  Apgūšana    12
3.2.2.5.  Pārliecība    13
3.2.2.6.  Nostāja    13
  Kultūras faktori    13
3.2.4.  Riska faktori    14
  Individuālie raksturlielumi    14
3.3.  Patērētājs kā masas loceklis    15
4.  pirkšanas lēmuma pieņemšanas process    15
  SECINĀJUMI    17
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    20
Extract

Jebkurš cilvēks ir iesaistīts saimnieciskajā jeb ekonomiskajā apritē - cilvēks visu savu dzīvi ir vai nu patērētājs vai ražotājs. Pat miegā cilvēks saņem un patērē ekonomiskos resursus un izmanto pakalpojumus. Cilvēka loma mainās tad, kad viņš nonāk savā darba vietā un kļūst ražotājs.
Mūsu ikdiena sastāv no saimniecisku (ekonomisku) lielumu pieņemšanas un ekonomisku norišu ķēdes. Šo norišu summa vienas valsts ietvaros tiek saukta par valsts tautsaimniecību jeb ekonomiku.
Ikdienā domāt par saimnieciskā norisēm valstī nozīmē vienlaicīgi domāt arī par pašu eksistenci un izdzīvošanu un otrādi. Tā reizē ir valstiska un personīga lieta.
Daudzus saimnieciskos procesus cilvēks ikdienā pārdzīvo kā nemitīgi atkārtojošos, pašsaprotamus procesus, par kuriem īpaši nedomā. Piemēram, apmierinot ikdienas vajadzības vai lietojot pirmās nepieciešamības preces un pakalpojumus.
Patērētājiem ir jābūt sagatavotiem izdarīt izvēli, ņemot vērā gan savu laiku, naudas resursus, gan arī vides aspektus. Tiem ir jāspēj analizēt un novērtēt piedāvātās preces vai pakalpojumus, lai viņi varētu efektīvi izmantot savus personiskos līdzekļus, prastu aizstāvēt savas tiesības un līdz ar to spēlētu savu lomu tirgū.
iegādāties preci vai izmantot pakalpojumu nolūkam, kurš nav tieši saistīts ar tās uzņēmējdarbību.
Brīvā tirgus ekonomikas apstākļos visi patērētāji kopīgi nobalso par to, kas un cik jāražo. Tā rodas tā saucamā patērētāju vara. “Tirgus ekonomikā patērētājs nav saistīts ar kādu kopēju, noteiktu planojumu, ka plāna ekonomikā, bet var brīvi plānot savas vajadzības”i.
Brīvā tirgus ekonomikas būtība un izejas punkts ir personīgo ekonomisko plānu nepieciešamība;
katrs vispirms apsver, kādi ir viņa ienākumi;
nolemj, kā vēlas tos izlietot.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register