Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:796029
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.05.2014.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija   
  Annotation    3
  Ievads    3
1.  Kopsavilkums    4
2.  Uzņēmuma juridiskais statuss un īpašuma daļas    5
2.1.  Uzņēmuma dibināšanas process, tā izmaksas    5
2.2.  Uzņēmuma raksturojums    5
2.3.  Uzņēmuma misija un mērķi    6
3.  Produkta raksturojums    7
3.2.  Produkta cena    8
4.  Tirgus analīze    10
4.1.  Nozare un PEST analīze    10
4.2.  Mērķauditorija un pieprasījums    11
4.3.  Konkurentu analīze    11
4.4.  SVID analīze    12
5.  Mārketinga stratēģija    14
5.1.  Cenu politika    14
5.2.  Pasākumi produkta virzīšanai tirgū    14
6.  Uzņēmuma vadība un personāls    17
7.  Projekta ieviešanas plāns    19
7.1.  Ražošanas tehniskā bāze    19
7.2.  Materiālais nodrošinājums un izmaksas    19
7.3.  Sagāde, ražošana un realizācija    20
7.4.  Ganta diagramma    21
8.  Riski un galvenās problēmas    23
  Secinājumi    25
  Priekšlikumi    26
  Avotu un izmantotās literatūras saraksts    27
Extract

1. Kopsavilkums
Ikviena sevis mīloša cilvēka pienākums ir rūpes par savu veselību un izskatu. Veikalos nopērkamie ķermeņu kopšanas līdzekļi ne vienmēr ir dabīgi, tie satur dažādas ķīmiskas vielas, bet lai savu ķermeni pabarotu ar 100 % dabīgām vielām, nepieciešams daudz laika, lai sagatavotu tādus kopšanas līdzekļus, tāpēc SIA „Dabas pieskāriens” idejas autore ir izdomājusi radošu pieeju šai problēmai – veselīgas, vitamīniem bagātas SPA procedūras visam ķermenim, izmantojot tikai dabīgus produktus, rezultātā ne tikai uzlabojot savu ķermeņa ādas kvalitāti un veselību, bet piedevām saņemot labu un pacilātu garastāvokli pēc relaksējošas procedūras.
SIA „Dabas pieskāriens” mērķis ir ieiet tirgū ar ekoloģiskām SPA procedūrām, izmantojot tikai dabas sniegtos resursus, kurus cilvēki ne vienmēr māk lietderīgi izmantot, tajā pašā laikā sniedzot augstas klases servisu saviem klientiem, rūpējoties par to veselību un labsajūtu.
Izpētot tirgus situāciju, ir noskaidrots, ka pašlaik Liepājā un tās tuvākajā apkaimē nav neviens šāda tipa salons, kurš piedāvātu SPA procedūras, izmantojot tikai no dabas un ekoloģiskām saimniecībām ievāktas izejvielas, tomēr ir citi, daudz atpazīstamāki saloni, kuri jau ir ieguvuši savus patstāvīgos klientus.
SIA „Dabas pieskāriens” pakalpojumus veiktu tikai sertificēti masieri, kuri jau ir praktizējušies līdzīga tipa uzņēmumos, kas liecina par to, ka tie jau ir pieredzējuši un uzticami darbinieki. Uzņēmuma vadība izstrādās motivācijas programmu, kas palīdzēs uzņēmumam gūt apmierinātus darbiniekus, kas tajā pašā laikā radītu tādas pašas izjūtas arī saviem klientiem.
Lai piesaistītu klientus, izveidots mārketinga plāns, tajā iekļautas reklāmas internetā, laikrakstos, tiks izveidota uzņēmuma mājas lapa un izstrādāti bukleti, kas būs pieejami gan liepājniekiem, gan Liepājas viesiem. Iespējams kādreiz nākotnē šis uzņēmums varētu kļūt par sava veida Liepājas tūrisma galamērķi.
Uzņēmuma iespējamie riski ir tā nelielā atpazīstamība un nestabils klientu loks. Ir grūti pārvilināt klientus no pazīstama SPA pakalpojuma sniedzēja, kā arī piesaistīt jaunus klientus mūsdienu ekonomiskajā situācijā ir grūti. Tāpēc mēs konkurēsim ar zemāku cenu piedāvājumu un ekoloģisku produktu izmantošanas iespējām.


Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register