Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:797341
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.02.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Produktu jēdziens un raksturojums    4
2.  Konkurētspēja    9
3.  „Stilgras” SIA produktu raksturojums    11
3.1.  Uzņēmuma raksturojums    11
3.2.  Produktu raksturojums    12
4.  „Stilgras” SIA konkurētspējas novērtējums    16
  Secinājumi    20
  Priekšlikumi    21
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    22
Extract

Analizējot „Stilgras” SIA konkurences vidi autore nonāca pie secinājuma, ka uzņēmuma darbību ietekmē visi pieci faktori, galvenokārt – jaunu konkurentu rašanās draudi un sāncensība starp konkurentiem nozarē. Abi šie faktori ir savstarpēji saistīti. Ja rodas jauni konkurenti attiecīgajā nozarē, pieaug arī konkurence starp tiem. Kaut gan „Stilgras” SIA ir konkurētspējīgs uzņēmums, jaunu konkurentu rašanās spētu izraisīt draudus, kuru novēršana uzņēmumam izmaksātu ievērojamus līdzekļus. Vēl viens no svarīgākajiem faktoriem ir piegādātāju iespējas diktēt savus nosacījumus. Konkrēts piemērs „Stilgras” SIA ir sadarbība ar „Nikol Djumon” produkcijas ražotājiem. Šī zīmola pārstāvji paši izvēlas un kurām no struktūrvienībām piegādāt savu produkciju un uz kurām ne. Ventspilī šī produkcija ir atrodama vienā no diviem „Donna B.C.” veikaliem. 

Secinājumi
1. Produkts ir vissvarīgākais no mārketinga pamatelementiem.
2. Produkts = Prece + Pakalpojums.
3. Preču politikā viens no svarīgākajiem uzdevumiem ir sortimenta izveide.
4. Konkurence ir efektīvākā un izdevīgākā metode uzņēmējdarbības attīstīšanai.
5. Jo augstāka konkurence, jo augstāka uzņēmējdarbības attīstība.
6. „Stilgras” SIA piedāvā plašu preču klāstu dažādu dzimumu un vecuma grupu pārstāvjiem.
7. No kopējās produkcijas 75% ir ekskluzīvi produkti.
8. „Stilgras” SIA ir konkurētspējīgs uzņēmums.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1352249
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register