Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:803646
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.09.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

8. Mārketinga informācijas sistēmas nozīme kultūras organizācijas mārketingā.
Mērķi – definēt iekšējos datu avotus, izvirzīt un pētīt sekundāros datu avotus, definēt un analizēt galvenos primāros datu avotus, apspriest galvenās datu vākšanas metodes, aprakstīt jebkurā pētījumā veicamos soļus.
Mārketinga informācijas sistēma – MIS – ir mārketinga procesa pamats, jo tā nodrošina nepieciešamo informāciju saprātīgu lēmumu pieņemšanai. MIS izmanto 3 datu veidus – iekšējos, sekundāros un primāros.
Iekšējie dati ir visas kompanjas ietvaros iegūstamā informācija (pārdošanas un finanšu atskaites).
Sekundāros datus atskaišu veidā publicē publiskas vai privātas organizācijas ar speciālu izdevumu vai bibliotēku sistēmas palīdzību.
Primāros datus iegūst nepastarpināti no patērētāja, šo informāciju parasti vāc ar tirgus izpētes, aptauju, pārskatu vai biznesa pētījumu palīdzību. Kompānija var veikt to pati vai arī nolīgt specializētu firmu šim darbam. Izdala zondāžas tipa pētījumus, aprakstošo pētījumu un kauzālo (cēlonisko) pētījumu.

9. Anketas sastādīšanas un izvērtēšanas pamatprincipi.
Anketēšana – rakstiska aptaujas forma, kas dod iespēju aptaujāt lielu respondentu skaitu īsā periodā. Ticamība atkarīga no izlases reprezentatīves. Ar anketēšanu var noskaidrot aptaujājamo rīcību pagātnē, attieksmi un motīvus.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1245319
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register