Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:807249
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.04.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 1 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Iepirkšanās    4
  Pareiza preču izvietošana    6
  Atkarība no iepirkšanās    7
  Lai izdevīgi iepirktos, jāievēro    9
  Pircēji    10
  Izdevīgas iepirkšanās vietas    12
  Pētījums    13
  Aptaujas anketa    21
  Secinājumi    23
  Literatūras saraksts    24
Extract

Iepirkšanās vienmēr ir īpašs process. Cits to dara galējas nepieciešamības dēļ, kad mājās baltajā, labajā draugā ledusskapī ir pilnīgs tukšums un pašam nav ko ēst. Cits, lai izklaidētos un atpūstos.
Cilvēks pērk, lai izdzīvotu, pērk, lai tērētu, pērk, lai gūtu baudu. Pērk par daudz. Pērk – vajag vai nevajag. Pērk tāpēc, ka pats iepirkšanās process kalpo kā terapeitisks seanss, kas nomierina. Viņš lielākoties pērk supermārketos.
Supermārketi ir 21. gadsimta korporatīvās globalizācijas spilgts piemērs. Pēdējos 30 gadus supermārkets ir bijis noteicošais faktors, kas ietekmējis to, kā cilvēks iepērkas, ko patērē, ko ēd, kas un kā tiek ražots. Supermārketa jēdziena pamatnozīme sākotnēji ir skaidra ikvienam patērētājam, kuram ir šāda superveikala apmeklējuma pieredze.
Supermārketi koncentrē cilvēku masas un saista ar izdevīgiem nosacījumiem, diktējot situāciju tirgū. Supermārketi piedāvā daudz, par izdevīgāku cenu, visu vienuviet, kā arī – pircējam izdevīgā laikā un vietā – ne tikai vēlu vakaros, bet arī brīvdienās ar iespēju piebraukt ar auto un atrast tā novietošanai brīvu vietu bezmaksas. Supermārketos tiek radīta atbilstoša atmosfēra, lai cilvēks pirktu vairāk un atgrieztos atkal – gaišs apgaismojums, lai lieliski visu varētu saskatīt, mūzika, aicinājumi un reklāmas džingli, akciju, īpašo piedāvājumu solījumi, pircēju lojalitātes programmas, uzlīmes par pirkumiem virs konkrētas summas, atlaižu un „paldies” kartes, iepirkšanās ratiņi, kas kļūst apjomīgāki izmērā un mudina cilvēku iepirkt vairāk preču, nekā viņš spēj panest rokās vai salikt rokās nesamajā nevis stumjamajā groziņā utt. Mēs savus iepirkumus nevis nesam, bet stumjam. Kā kravu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register