Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:809756
 
Evaluation:
Published: 28.04.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  SIA „AMAGO” darbības apraksts    4
2.  Mikro, makro vides analīze    6
2.1.  Uzņēmuma iekšējās mikrovides faktori    6
2.2.  Ārējās mikrovides (tiešās ietekmes )faktori    7
2.3.  Ārējā- makro vide    7
3.  Portera piecu spēku modelis    9
4.  Konkurences anaklīze    12
4.1.  Vispārējā konkurentu novērošanas metode    12
4.2.  Bostonas konsultantu grupas matrica    13
4.3.  GE modelis    14
5.  Tirgus ietilpības novērtēšana    16
6.  SIA „AMAGO” iespējas un draudi    17
7.  Uzņēmuma „AMAGO” SWOT analīze    20
8.  Segmentēšana    21
9.  Mērķtirgus noteikšana    23
9.1.  Mērķtirgus noteikšana    23
9.2.  Pozicionēšana    23
10.  SIA „AMAGO” veikses atslēga    25
11.  Pircēju rīcības modelis    26
12.  Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija    28
13.  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai 1 gadam    29
  Bibliogrāfiskais saraksts    30
Extract

Ievads
SIA „Amago” ir mazumtirdzniecības firma, kas pastāv jau 12 gadus un nodarbojas ar apģērbu tirdzniecību. Šai firmai pieder veikals – salons „Gilli” Rīgā un veikalu – salonu ķēde „Kupidons”. Veikali „Kupidons” ir izvietoti lielākajās Latvijas pilsētās tirdzniecības centros.
Šī darba mērķi bija izpētīt SIA „Amago” mārketinga vidi, stratēģijas un darbības plānošanu, kā arī sastādīt rīcības plāna stratēģijas īstenošanai 1gadam. Lai sasniegtu mērķi tika izvirzīti šādi mērķi:
1) izpētīt uzņēmuma makro un mikro vides;
2) veikt nozares analīzi;
3) veikt konkurences analīzi;
4) izpētīt iespējas un draudus;
5) veikt segmentēšanu un mērķa tirgus noteikšanu;
6) izpētīt patērētāju rīcības modeli;
7) sastādīt rīcības plāna stratēģijas īstenošanai 1gadam.
Darbā tika izmantotas sekojošas pētījumu metodes:
• ekonomiskā analīze;
• statistiskā analīze;
• tabulas;
• grafiskās metodes.
Par pētījuma avotiem kalpoja vispārējā literatūra un uzņēmuma nepublicētie materiāli.
Tā kā daudzviet nebija iespēja atrast vajadzīgo informāciju vai arī tā nebija pieejama, daži dati tika pieņemti.

1. SIA „AMAGO” darbības apraksts
SIA „AMAGO” savu uzņēmējdarbību sāka 1996.gadā ar vienu veikalu Rīgā Matīsa ielā 29. Ar tā veiksmīgo atklāšanu, tika lemts paplašināt firmas izaugsmi, kā rezultātā 2005. gadā jau bija 10 veikali, dažādās Latvijas pilsētās. Ar pirmā veikala atvēršanu, firmas direktore Sofja Skorobogatova saprata, ka tas ir labs bizness, kuru var paplašināt un kurš ir pietiekami ienesīgs, lai varētu vērt vaļā vairāku veikalu ķēdi. 1996. gadā maz bija tādu veikalu, kuri piedāvāja tādu lielu apģērbu klāstu , kā šī firma, jo pati saimniece brauca pa visu pasauli, lai iepirktu gan dārgas, gan ne tik dārgas, bet kvalitatīvas, cenai atbilstošas preces, tas viss tika darīts, lai noturētu klientu, lai to pievilinātu, lai viņš būtu apmierināts un apģērbtos tikai šajā veikalā.
SIA „AMAGO” ir uzņēmums, kurš nodarbojas ar mazumtirdzniecību un arī ar vairumtirdzniecību mazos apjomos. Uzņēmumam tagad pieder veikali „Kupidons”, kuri atrodas lielākajās Latvijas pilsētās –Rīgā, Liepājā, Ventspilī, Daugavpilī un Slokā. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register