Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:816738
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.02.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma vispārējais apraksts    3
2.  Uzņēmuma misija, vīzija, mērķi un stratēģijas    5
3.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    6
4.  Uzņēmuma iekšējās un ārējas vides analīze    8
5.  Uzņēmuma darbības plānu sistēma    9
6.  Darbinieku motivēšana uzņēmumā    11
7.  Uzņēmuma darbības kontrole    12
8.  Vadīšanas stils uzņēmumā    14
9.  Neformālās grupas uzņēmumā    15
10.  Uzņēmuma kultūra    16
  Secinājumi    17
  Priekšlikumi    19
  Izmantotā literatūra    20
Extract

Secinājumi
1. Laimas zīmols ir pazīstams jau no 1980. gada un ir izveidojusies sava vēsture vairāku gadu garumā, līdz ar to Laimas produkcija ir konkurētspējīga jebkuros apstākļos un vēsturiskos notikumos, kas skar uzņēmējdarbības pasauli.
2. Neraugoties uz to, ka Latvija nav valsts ar to plašāko preču sortimentu un lielāko tirgu, A/S LAIMA produkcija Latvijā ir izcīnījusi savu vietu gan patērētāju sirdīs, gan veikalu plauktos.
3. A/S LAIMA ir ļoti stabils uzņēmums un ir guvis atzinību gan kā zīmols, gan kā augstas kvalitātes produkcijas ražotājs.
4. A/S LAIMA un A/S STABURADZE produkcijas sortimentu veido 25 produktu grupas ar vairāk kā 120 dažādu nosaukumu produktiem, kurus var iegādāties ne tikai Latvijā, bet arī 25 citās pasaules valstīs. Uzņēmums turpina strādāt pie eksporta apjomu palielināšanas jau esošajos eksporta tirgos – Igaunijā, Lietuvā, Vācijā, kā arī meklējot jaunus eksporta sadarbības partnerus.
5. Galīgais uzņēmuma A/S LAIMA mērķis: Patērētāji (pircēji), kuru vēlmes cenšas apmierināt uzņēmums, mērķa formulējums atbilst teorētiskajam mērķa formulējumam.
6. Uzņēmumā A/S LAIMA ir lineārās struktūras modelis, jo jebkuram vadības dienestam vai izpildītājam ir tikai viena saite uz augstāku līmeni.
7. A/S LAIMA ārējās vides netiešie ietekmējošie faktori ir inflācijas līmenis valstī, iedzīvotāju vajadzību un kultūras līmenis, valsts muitas politika, tehnoloģijas izmaiņas, taču visu šo faktoru ietekme būs jūtama tikai nākotnē.
8. A/S LAIMA ārējās vides tiešie ietekmējošie faktori ir cukura un kakao piegādātāji, saldumu pircēju skaits, konkurenti Kraft Food, Masterfood, Kalev, u.c.
9. Lai motivētu savus darbiniekus A/S LAIMA izmanto tradicionālo motivēšanas modeli, kurā izmanto apmaksas metodes, piemēram, prēmijas un algas pielikumus, kā arī izmanto savstarpējo attiecību modeli, piemēram, piešķirot atzinības vēstules.
10. A/S LAIMA darbības kontrolē ietilpst: iekšējie auditi vienreiz mēnesī; procesu monitorings un mērīšana; produkta uzraudzība un mērīšana; produkta gala pārbaudes; iekārtu, telpu, ūdens un teritorijas tīrības un higiēnas prasību izpildes pārbaudes; katras nodaļas darba kvalitātes pārbaude vienreiz pusgadā; katra strādnieka darba pārbaude; datu analīze.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register