Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:823730
 
Evaluation:
Published: 03.02.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 14 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    4
  Anotācija    5
  Anotācija    6
  Ievads    7
1.  Piens    8
1.1.  Piena rašanās un saturs    8
1.2.  Kāds piens vislabākais    8
1.3.  Piens un skaistumkopšana    8
2.  Spēki, kas nosaka tirgus ekonomiku    9
2.1.  Cenas    9
2.2.  Pieprasījums    9
2.3.  Piedāvājums    10
3.  Lielākie piena pārstrādātāji Latvijā un viņu prece Gulbenē    12
3.1.  A/S ,,Valmieras piens”    12-13
3.3.  SIA ,, Rīgas Piensaimnieks”    15
3.4.  A/S ,,Trikātas siers”    16
3.5.  A/S "Cesvaines piens"    17
3.6.  A/S „Rīgas Piena Kombināts”    18
3.7.  A/S ,,Limbažu piens”    19
4.  Lielākie Gulbenes veikali – piena produktu piedāvātāji    20
4.1.  Veikals ,,Spernetto” – zemo cenu līderis    20
4.2.  Veikals ,,top”    21
4.3.  Veikals ,,Elvi”    22
5.  Piena produktu cenas Gulbenes pilsētā    24
5.1.  Piena produktu cenu salīdzinājums dažādos veikalos    24
5.2.  Atsevišķu piena produktu cenu salīdzinājums veikalā ,,Elvi” 2007.-2008.g.    28
6.  Piena produktu pieprasījuma un piedāvājuma izvērtējums Gulbenes lielākajos veikalos    31
6.1.  2008.gada piena produktu cenu un pieprasījuma izvērtējums veikalā ,,Elvi”    31
6.2.  2007. - 2008. gada piena produktu pieprasījums un piedāvājums veikalā ,,Elvi”    35
6.3.  Veikala ,,Elvi” ieņēmumu salīdzinājums par atsevišķiem piena produktiem 2007.g., 2008.g.    38
7.  Iedzīvotāju domas par piena produktu piedāvājumu Gulbenes veikalos    40
8.  Secinājumi    43
9.  Izmantotie informācijas avoti    44
Extract

Secinājumi
1. Darbā izvirzītos uzdevumus visus esmu paveikusi un izvirzīto mērķi sasniegusi .
2. Strādājot pie ZPD iepazinos ar literatūru, kas stāsta par piena produktu vēsturi un to nepieciešamību izmantot savā uzturā.
3. Darbs man lika iepazīties ar vairākiem piena pārstrādes uzņēmumiem Latvijā un viņu ražoto produkciju.
4. Iepazinos arī ar Gulbenes pilsētas lielākajiem veikaliem un piena produktu klāstu šajos veikalos. Izstrādājot darbu biju spiesta komunicēties ar daudziem pavisam svešiem cilvēkiem.
5. Izanalizējot iegūtos datus par piena cenām, uzzināju tik ļoti cenas iespaido pieprasījumu pēc attiecīgās preces.
6. Izpētes daļā izpratu, kā darbojas cena un kā tā iespaido pirktspēju, līdz ar to varēju konstatē savas izvirzītās hipotēzes patiesumu.
Piens ir ikdienas produkts un tā pieprasījums daudz nemainīsies, bet cilvēki pievērsīs lielāku uzmanību preču cenām. Jau tagad, aprunājoties ar pārdevējiem, uzzināju, ka cilvēki vairāk pērk sieru ar akcīzi, jo pašreiz gandrīz visos veikalos ir vispieprasītākajiem sieriem akcīzes cenas. Mazāk cilvēki pērk produktus ar augstām cenām mazā iepakojumā.
7. Salīdzinot pieprasījumu un piedāvājumu, var konstatēt, ka ir produktu pārpalikums tātad piedāvājums tomēr ir lielāks nekā pieprasījums, citādi veikalā neparādītos produkti ar akcīzes cenām, taču pārdevēji dara visu, lai pieprasījums atbilstu piedāvājumam. Apmeklējot veikalu „Supernetto” , mēs varam secināt , ka šajā veikalā esošās preces ir pārpalikums lielos daudzumos, ko nevar iztirgot citos veikalos, kā I šķiras preci.,
8. Lūdzot jebkādu informāciju veikalos secināju, cik laipni vai otrādi ir šeit strādājošie darbinieki. Gribētos paldies pateikt veikala „Elvi” un veikala „Top” darbiniekiem par atsaucību un sapratni.
9. Darbs bija grūts. Tas man lika daudz strādāt ar datoru un izmantot savas zināšanas programmā Excel.
Darbā izvirzītos uzdevumus visus esmu paveikusi un izvirzīto mērķi sasniegusi .
Atziņa: Esmu ielikusi lielu darbu un iemācījusies rakstīt ZPD pēc visām prasībām, taču nevaru apgalvot, ka manam darbam ir kāda zinātniska nozīme, jo neviens veikals negrib dot objektīvas ziņas par savu biznesu, visi to uzskata par komercnoslēpumu, bet jā arī iedot kādas nenozīmīgas ziņas vai aizpilda anketu, tad pretī gaida „pateicību’.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1319252
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register