Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:834153
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.11.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 25 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  TRANSNACIONĀLO KOROPORĀCIJU BŪTĪBAS, PROCESU UN DARBĪBAS TEORĒTISKĀ ANALĪZE    5
1.1.  TRANSNACIONĀLĀS KORPORĀCIJAS JĒDZIENS, BŪTĪBA UN IETEKME UZ EKONOMIKU    5
1.2.  TRANSNACIONĀLO KOROPORĀCIJU VADĪBAS UN MĀRKETINGA ĪPATNĪBAS    8
1.3.  TRANSNACIONĀLO KORPORĀCIJU DARBĪBA UN GLOBALIZĀCIJA    15
2.  TRANSNACIONĀLO KORPORĀCIJU DARBĪBA LATVIJĀ    17
2.1.  TRANSNACIONĀLO KORPORĀCIJU DARBĪBAS STIPRĀS UN VĀJĀS PUSES LATVIJĀ    17
2.2.  LIELĀKĀS TRANSNACIONĀLĀS KOMPĀNIJAS LATVIJĀ UN TO ĀRVALSTU KAPITĀLS    19
3.  SAMSUNG LATVIA DARBĪBA    22
3.1.  SAMSUNG GROUP KĀ KONGLOMERĀTA DARBĪBA PASAULĒ    22
3.2.  SAMSUNG TRANSNACIONĀLĀS KORPORĀCIJAS DARBĪBA LATVIJĀ    23
  SECINĀJUMI    25
  LITERATŪRAS AVOTI    26
Extract

SECINĀJUMI
Darba gaitā, pētot TNK būtību, pazīmes un darbību Latvijā un kopumā, radās sekojoši secinājumi:
1. Transnacionālo kompāniju darbība Latvijā spēlē nozīmīgu lomu vietējā tirgus attīstībā un aizņem pat ļoti lielu daļu no vietējā tirgus, kas var uzlabot valsts ekonomisko stāvokli;
2. Galvenās transnacionālo kompāniju darbības ir saistītas ar globalizāciju, jo globalizācijas procesa iezīmes ir līdzīgas korporāciju paplašināšanās iezīmēm;
3. Transnacionālās korporācijas ar zīmola darbību var panākt globālu atpazīstamību, kā arī parādīt savu nostāju vai devumu konkrētā jautājumā;
4. Globalizācija ir cieši saistīta ar TNK. Tie darbojas savstarpējā mijiedarbībā, jo ar tiem saistītie procesi ir salīdzinoši līdzīgi;
5. Attīstoties globālajam tirgum aizvien lielāku nozīmi spēlē konkurence, kas kalpo kā korporāciju un to inovāciju virzītājs;
6. Katrā valstī TNK jāizvēlas individuālu pieeju, lai veiksmīgi ieietu tirgū un izveidotu atbilstošu produkta vadības politiku;
7. Lai gan TNK skaits Latvijā ir neliels, to darbība ir pietiekoši augstā līmeni un to paplašināšanās iespējas arī ir lielas, kas norāda turpmāku TNK skaita palielināšanos;
8. SAMSUNG Latvia pieder spēcīga Latvijas elektronikas tirgus daļa, kur šī TNK Latvijā darbojas kā mārketinga virzītājs;
9. SAMSUNG ir lielisks piemērs, ka TNK nav jāpārstāv sevi valstī ar ražotni, bet pilnīgi pietiek ar mārketinga virzīšanas filiāli un operatīvu darbību valsts tirgū.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register