Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:834282
 
Evaluation:
Published: 24.05.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Extract

Šeit ar jauniešiem strādā un darbojas prasmīgi, saprotoši un draudzīgi skolotāji. Ikvienam jaunietim jaunrades centrā ir iespēja attīstīt un realizēt dažādas radošas idejas un projektus, kā arī iespēju apmeklēt TJN Bērnu zinātnes centru "Tehnoannas pagrabi" – vietu, kur atdzīvojas rotaļlietas, darbojas modeļi un kur var iepazīt cilvēka maņu orgānu daudzveidīgo pasauli.
Šī ir vieta, kur zinātkārajiem un aktīvajiem sevi pierādīt un uzzināt daudz jaunu un aizraujošu lietu, un, iespējams, pat spert savus pirmos soļus projektu realizēšanā. Jaunietis, šeit vispirms iegūst priekšstatu un sapratni par to, kas viņu interesē un aizrauj, un pēcāk viņš var savu hobiju vai radošo interesi pārvērst reālā kultūras projektā, kā arī šeit jauniešiem ir iespēja sadarboties un strādāt komandā. Ir lieliski, ja kultūru kopj vidējā paaudze, kas darbojas dažādās ar kultūru un mākslu saistītās sfērās un radoši izpaužas, taču, vēl vairāk iepriecina, tas, ka pie radošu projektu izstrādes iesaistās arī jaunieši un spēj paši pieņemt lēmumus projektu izstrādes procesā un spēj novērtēt nepieciešamību darboties, lai plauktu kultūras mantojums.
Kopumā jāteic, ka arvien atpazīstamāki Latvijā kļūst arī dizaineri, mūziķi, digitālās plašsaziņas līdzekļi un daudzi citi, tomēr, bieži radošo industriju pārstāvji saskaras ar to, ka tiem trūkst uzņēmējdarbības prasmju un tas, diemžēl, ir būtisks šķērslis investīciju piesaistē, jo finanšu pieejamība ir viens no būtiskākajiem radošo industriju uzņēmējdarbības izaugsmes kavēkļiem. Tādēļ radošo industriju attīstībai ir nepieciešams atbalsts, jo nelielais nodarbināto skaits un apgrozījums liecina par Latvijas radošo industriju orientāciju uz radīšanas procesu un izdzīvošanu nevis izaugsmi. Nepārtraukti ir nepieciešami ārēji stimuli, kas saistāmi ar apmācībām, inkubatoriem, sadarbības viecināšanu un finanšu pieejamību.
Šajā radošuma un kultūras virzienā ir jāstrādā, jo popularizējot pozitīvus piemērus, mēs radīsim iedvesmojošus piemērus arī citiem. Un jo vairāk šādu kultūras procesu atbalsta un attīstības vietu, projektu un neskaitāmo veidu, kā saglabāt un nest pasaulē savu kultūras mantojumi, jo vairāk tas pulcē sabiedrību vienkopus, rada lielāku sapratni un rosina uz mērķu sasniegšanu, raugoties nākotnē ar perspektīvu uz izaugsmi.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register