Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:847020
 
Evaluation:
Published: 30.03.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 35 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācijas    2
  Ievads    4
1.  SIA „TORT” uzņēmējdarbības analīze    6
1.1.  Uzņēmuma darbības īss apraksts    6
1.2.  Finanšu pamatrādītāju dinamika    7
1.3.  Konkurentu un uzņēmuma pozīcijas Latvijas konditorijas tirgū analīze    14
1.4.  Konditorijas produkcijas patērētāju mārketinga pētījums    19
1.5.  SWOT-analīze biznesa stratēģijas izvēlēšanai    27
1.6.  “Lēmumu koka” darbibas pamatstratēģijas izvēlei uzbūve    33
2.  Konditorijas uzņēmums „TORT” attīstības plāna izstrāde    39
2.1.  Portfelstratēģijas izvēle    39
2.2.  Organizācijas struktūras būvēšana    42
2.3.  Pārdošanas sadalījuma kanālu uzbūve    43
2.4.  Komunikāciju politikas formējums    52
2.5.  Investīciju tehniski-ekonomiskā plāna izstrāde un pamatojums    58
2.5.1.  Ražošanas plāns    59
  Secinājumi un priekšlikumi    68
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    71
  Galvojums    71
Extract

Rūpniecības uzņēmumu pāreja pie tirgus attiecībām, agrāk nepazīstamu vadības organizācijas struktūru ieviešana (Sabiedrības ar ierobežotu atbildību, Individuālais komersants u.c.), rada nepieciešamību realizēt principiāli jaunu pieeju stratēģiskas, prognozes un uzņēmuma iekšējās plānošanas sistēmu un gatavas produkcijas pārdošanas uzdevumu risināšanai.
Šie jaunie viesumi attiecas uz nepieciešamību radīt ciešu abpusēju firmu darbības mērķu un resursu savienošanu, tirgus ekonomikai adekvātu ekonomisku un finanšu radītāju vērtējumu sistēmu izmantošanu, mūsdienīgas pieejas plānošanas optimizācijas, vadības, uzņēmējdarbības, komerces, finanšu un investīciju uzdevumu risināšanai izmantošana, kā arī to ekonomiskās efektivitātes pamatojumam.
Katra atsevišķa kompānijas stratēģija ir tās augstākās vadības pieņemtie virzieni vai darbības veidi svarīga rezultāta ar ilgtermiņa sekām iegūšanai. Stratēģijas formējums kļūst nepieciešams gadījumos, kad rodas negaidītas izmaiņas kompānijas ārējā vidē. Šādu izmaiņu iemesli ir: pieprasījuma izbeigšanās, svarīgas izmaiņas tehnoloģijā, jaunu konkurentu negaidīta rašanās, sociālu un ekonomisku noteikumu izmaiņas utt.
Kompānijas galvenais mērķis ir fiksētu augstu ienākumu iegūšana uz ieguldītā kapitāla pamata. Lai ieguldījumu ienākumi būtu augstāki, nekā konkurentiem, konkurētspējai jābūt stabilai, citiem vārdiem sakot, piedāvāto preču un pakalpojumu kvalitātei jābūt augstākai. Lai ienākumi kļūtu stabili, attīstībā jāiegulda ražošanas iespējas, kas nodrošina konkurētspējas augstu līmeni arī nākotnē.
Tādējādi, stratēģija ir atkarīga no konkurētspējas līmeņa noteikšanas, resursu un ražošanas iespēju attīstības, kas nodrošina stabilu konkurētspēju šajā mainīgajā pasaulē.
Kompānijas konkurences pozīciju novērtēšana dotajā nozarē apvieno nozares, kompānijas un tās konkurentu stāvokļa analīzes rezultātus. Pie tam ir svarīgi precīzi noteikt kompānijas šī brīža pozīciju dotajā nozarē, ieskaitot kā tās finansiālos rezultātus, tā arī tās stratēģiju. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register