Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:847127
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.07.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Primārie dati tiek iegūti veicot pētījumus, kuri pēc to apjoma un mērķa tiek iedalīti:
• Kvalitatīvajos pētījumos – ar šo pētījumu palīdzību galvenokārt mēģina noskaidrot kādas problēmas cēloņus un to dziļāko būtību, ko nevar noskaidrot eksperimentāli. Kvalitatīvās metodes izmanto, lai izvēlētos piemērotāko reklāmas ideju vai produkta konceptu, izprastu, kā tiek pieņemti pirkšanas lēmumi, noskaidrotu vēlmes un vajadzības, kas saistītas ar konkrētu produktu vai pakalpojumu, izprastu patērētāju emocionālo attieksmi, uzskatus un uzvedību, pozicionētu marku un noskaidrotu tās stiprās, vājās puses un tirgus iespējas un tml. Šo pētījumu galvenās metodes ir padziļinātas intervijas, fokusgrupu diskusijas, eksperiments, novērošana, dokumentu analīze u.c.
• Kvantitatīvajos pētījumos – šo pētījumu metodes tiek izmantotas, lai iegūtu skaitlisku informāciju par kāda produkta, pakalpojumu, viedokļa, procesu izplatību sabiedrībā kopumā vai konkrētā mērķa grupā. Pētījuma dati parasti tiek iegūti, izmantojot sekojošas pētījumu metodes: tiešās intervijas, telefonintervijas, anketēšana, interneta aptauja.6
Apkopojot visu augstākminēto informāciju, var secināt, ka starptautiskā mārketinga pētījumi ir atbildīgs process, kas prasa augstu precizitāti, jo no tiem ir atkarīga turpmākā uzņēmuma darbība. Un ņemot vērā mūsdienu plašās pētniecības iespējas, ir svarīgi izvēlēties metodes un to līdzekļus, kas uzņēmumam konkrētajā brīdī būtu izdevīgākie gan laika, gan naudas, gan citu resursu ziņā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register