Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:856165
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.12.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Pamatā ir jāapzina četri galvenie konkurentu rīcības faktori:
• Mērķi
• Plānotā attīstība
• Stratēģijas vadība
• Taktikas iespējas
Konkurences cīņa kļūst intensīvāka, ja:
• Palielinās konkurentu skaits
• Produkta pieprasījums nepieaug vai pieaug nedaudz
• Nozarē ir situācija, kad kāds konkurents strauji samazina cenas
• Kāds konkurents pārtrauc produkta ražošanu
• Lielākie ražotāji iekļauj sistēmā mazākos, bet konkurētspējīgākos un palīdz tiem iegūt spēju kontrolēt.
Konkurences cīņas iznākumu lielā mērā nosaka tehnoloģija, kas prasa nozīmīgas investīcijas. Ražošanas modernizācija samazina izmaksas, paaugstina kvalitāti, paplašina produkta modifikācijas iespējas, saīsina laiku no idejas līdz produkta nonākšanai tirgū. Modernizācija iekļauj jaunas tehnoloģijas, procesa mehanizāciju, reinženieringu, darba vadības un kontroles pašpārvaldi.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1336156
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register