Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:856801
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.06.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    8
1.  ANALĪTISKĀ DAĻA    10
1.1.  Idejas apraksts    10
1.2.  Uzņēmuma darbības nozaru raksturojums    11
1.2.1.  Tekstilizstrādājumu ražošana Latvijā    11
1.2.2.  Konkurentu raksturojums un analīze    13
1.3.  SIA "Pupiņa" apraksts    15
1.3.1.  Produkcijas un mērķa tirgus raksturojums    15
1.3.2.  Uzņēmuma misija un mērķi    19
1.3.3.  Uzņēmuma juridiskā forma    20
2.  PROJEKTA APRĒĶINU DAĻA    23
2.1  Produkta zīmols un iepakojums    23
2.2.  Pašizmaksas aprēķins un cenas noteikšana    30
2.3.  Jaunā produkta ieviešanas aktivitāšu plāns    37
2.3.1.  Tirdzniecība internetā    41
2.4.  Projekta apkopojums    44
3.  TEHNOLOĢISKĀ DAĻA    49
4.  DARBA UN DABAS AIZSARDZĪBAS DAĻA    59
4.1.  Dabas aizsardzība    59
4.2.  Darba aizsardzība    60
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    65
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    67
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Izstrādājot diplomprojektu darba autore izvirzīja sekojošus secinājumus:
• Ik dienas tirgū parādās arvien jauni produkti, kas visbiežāk ir pilnveidotas vai uzlabotas jau tirgū esošas preces, kas paredzētas pircēju vēlmju un vajadzību pilnīgākai apmierināšanai.
• Pircēju vēlmes ir ļoti mainīgas un nepastāvīgas, tādēļ pirms jauna produkta ražošanas uzsākšanas precīzi jānosaka, ko konkrēti un kādam mērķim ražot, lai tas veiksmīgi izturētu konkurenci.
• Jauna produkta ieviešana tirgū no vienas puses ir ļoti riskanta, jo, piemēram, neprecīzi noteikts pieprasījums tirgū vai nepareizi izvēlēts mērķa tirgus uzņēmumam var radīt zaudējumus, bet no otras puses tā var kļūt par uzņēmuma veiksmes faktoru, jo piesaista arvien lielāku pastāvīgo pircēju loku un veicina uzņēmuma atpazīstamību.
• Diplomdarba pētījuma objekts ir bērnu tekstilizstrādājumu ražošanas nozare, savukārt darba pētījuma priekšmets ir jaunās bērnu tekstila sedziņas ieviešana Latvijas tirgū.
• Dažādu tekstilizstrādājumu ražošana ir viena no Latvijas tautsaimniecības nozarēm, kurā iezīmējas valsts kultūras īpašības un dzīves uztvere, turklāt jāmin, ka šo uzņēmumu ražotā produkcija ir atzīta un pieprasīta ne tikai vietējā tirgū, bet arī Eiropā un pārējā pasaulē.
• Bērnu tekstilpreču tirgus Latvijā ir diezgan piesātināts ar dažādām precēm, turklāt tajā darbojas daudzi uzņēmumi, kas paši ražo savu produkciju, un no tiem pazīstamākie ir SIA "Dream Factory", SIA "Sidrabmeijas" un Griķuspilveni.lv.
• Jaundibināmais uzņēmums SIA "Pupiņa" šūs specializētas sedziņas (barošanas spilventiņus) jaunajām māmiņām, kas gan mazulim, gan māmiņai barošanas laikā liks justies droši.
• SIA "Pupiņa" misija ir piedāvāt augstas kvalitātes produkciju no Latvijā ražotiem izejmateriāliem, lai apmierinātu jauno māmiņu vajadzības un radītu komfortu viņu mazulim, savukārt uzņēmuma mērķi ir: pirmkārt, attīstīt un pilnveidot uzņēmumu, pierādot tā konkurētspēju starp pārējiem nozares uzņēmumiem, otrkārt, atvērt savus mazumtirdzniecības veikalus; treškārt, veiksmīgi iekarot Latvijas tirgu, izveidojot ilgtspējīgas biznesa attiecības ar sadarbības partneriem un pievēršot lielāku uzmanību mārketinga aktivitāšu īstenošanai.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register