Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:857803
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

„Lido” ir restorānu un bistro tīkls, kas dibināts 1987. gadā. Saimnieciskās darbības pamatnozare ir sabiedriskā ēdināšana, bet kā papildnozares var minēt gaļas un zivju pārstrādi, tūrisma un atpūtas biznesu.
Kā viena no norādēm uz to, ka uzņēmumam ir veiksmīga korporatīvā stratēģija, ir tas, ka „Lido” ir skaidri definēta misija un vīzija.
„Lido” misija: „Lido” ir privāts uzņēmums, kura uzdevums ir attīstīt viesmīlības un tūrisma jomu, balstoties uz pakalpojumu augstu kvalitāti, veselīgu dzīvesveidu un estētisku dzīves vidi.
Uzņēmuma misija skaidri norāda stratēģisko virzību un darbības jomu – viesmīlību un tūrismu, kā arī atklāj tādas atšķirīgās prasmes kā pakalpojumu augstā kvalitāte, estētiskās vides nodrošināšana un veselīgā dzīvesveida atbalstīšana. Vienlaikus šīs atšķirīgās prasmes ir arī uzņēmuma filozofija un vērtība, kā arī devums ieinteresētajām pusēm. Spriežot pēc “Lido” misijas, par svarīgākām ieinteresētajām pusēm tiek pieņemtas ārējās, jo darbinieku vērtība tajā netiek izcelta.
„Lido” vīzija – attīstīt un pilnveidot īpašu viesmīlības konceptu, tādējādi sekmējot viesmīlības un tūrisma kā vadošās tautsaimniecības nozares statusa nostiprināšanu. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register