Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
12,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:859344
 
Evaluation:
Published: 05.06.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Personāla daļa    4
1.1.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra un amatu apraktu raksturojums    4
  Uzdevumi    7
1.2.  Ievadinstruktāžas, darba drošības, elektrodrošības un ugunsdrošības instruktāžas nozīme    9
1.3.  Personāla organizācija uzņēmumā    10
1.4.  Personāla plānošana un atlase    12
1.5.  Personāla piesaistes paņēmieni    13
1.6.  Darba intervijas organizēšana    14
1.7.  Dokumentu pārvaldības organizācija uzņēmumā ” Parīt Būs”    15
1.8.  Dokumentu pārvaldības instrukcija uzņēmumā    16
1.9.  Uzrādāmie dokumenti stājoties darbā    16
1.10.  Dokumentu aprites un reģistrācijas kārtība    19
1.11.  Līguma veidi un slēgšanas kārtība    20
1.12.  Darba tiesisko attiecību izbeigšanas kārtība    21
1.14.  Darba līgumu veidi    26
1.15.  Darba tiesisko attiecību izbeigšanās    27
  Secinājumi un priekšlikumi    29
2.  Grāmatvedība    30
2.1.  Iepazīšanās ar uzņēmuma grāmatvedības struktūru un grāmatvedības uzskaiti. Nemateriālo ieguldījumu un pamatlīdzekļu uzskaite un novērtēšanas metodes uzņēmumā    30
2.2.  Pamatlīdzekļu nolietojuma aprēķina un atspoguļošana grāmatvedībā. Nolietojums finanšu un nodokļu vajadzībām    31
2.3.  Krājumu jēdziens, krājumu uzskaite un novērtēšana uzņēmumā. Preču saņemšana, izsniegšana    34
2.4.  Uzņēmuma nodokļu veidi un to maksāšanas kārtība. Nodokļu pārskatu un deklarācijas aizpildīšana un iesniegšanas kārtība VID    36
2.5.  PVN aprēķins, likmes, priekšnodokļa atskaitījumi un ar to saistīta dokumentācija    38
2.6.  Norēķini ar debitoriem un kreditoriem, to uzskaite    39
2.7.  Darba samaksas sistēma uzņēmumā. Ieturējumi no darba samaksas    39
  Secinājumi un priekšlikumi    41
3.  Darbs ar klientiem, sadarbības partneriem    42
3.1.  Kontaktēšanās veidi ar klientiem    42
3.1.  Kontaktēšanās ar lietišķajiem partneriem    43
3.2.  Telefona sarunas kultūra    45
3.3.  Komunikācijas barjeras    48
  Secinājumi un priekšlikumi    51
4.  Reklāmas kampaņas plāna izveidošana    52
4.1.  Reklāmas teksts    52
4.2.  “Parīt Būs” reklāmas teksti    54
4.4.  Iespiedreklāma    62
4.5.  Izmaksas ievietojot laikrakstā    63
4.6.  Reklāmas ievietošana telefonu katalogā    64
4.7.  Bukleta izveidošana    66
  Secinājumi un priekšlikumi    68
5.  Elektroniskā, TV un radio reklāma, vides reklāma    69
5.1.  Interneta reklāmas (banera lielums, noformējums- teksts, krāsas; mērķa auditorija)    71
5.2.  Parīt būs reklāmas baneris    73
5.3.  Mājas lapu veidi    74
5.4.  Mājas lapu izveides cenas    76
5.5.  Parīt būs mājas lapas noformējums    78
5.6.  Radio reklāma    79
5.7.  Radio staciju reitingu analīze    81
5.8.  Radio reklāmu izmaksas    84
5.9.  TV KLIPU SIŽETA APRAKSTS, PERSONĀŽA IZVĒLE    86
5.10.  TV kanāli un raidījumi atbilstoši mērķa auditorijai    87
5.11.  TV un to programmu reitingi    88
5.12.  Reklāmas ievietošana TV    89
5.14.  Reklāmas uz transporta līdzekļiem    98
5.15.  Reklāmas veidi tirdzniecības vietās    99
5.16.  Skatlogu noformējums    101
6.  Reklāmas kampaņa. Efektivitāte    104
6.1.  Testa jautājumi efektivitātes noteikšanai    105
7.  Attiecību veidošana ar sabiedrību un reklāmas ētika    108
7.1.  Reklāmas ētikas un likumdošanas ievērošanas uzraudzīšana    110
7.2.  Sabiedriskās attiecības    111
7.3.  Informācijas paketes sagatavošana žurnālistiem    112
7.4.  Reputācijas veidošana uzņēmumā    113
7.5.  Ieteicamais pasākumu plāns attiecību veidošanai ar sabiedrību    114
7.6.  Sociālās reklāmas izveidošana    115
7.7.  Imidža veidošana    116
  Secinājumi un priekšlikumi    118
  Secinājumi un priekšlikumi    119
  Izmantotā literatūra    120
  Pielikumi    121
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Pie secinājumiem par šo tēmu vēlētos uzsvērt, ka viens ir teorija un otrs ir realitāte, veidojot imidžu, rīkojot pasākumus utt. Tiek patērēti līdzekļi un laiks, kas prakses uzņēmumam, kā vidējam uzņēmumam nav tik daudz, jo brīvie līdzekļi tiek ieguldīti un laiks tiek tērēts, piemēram, pašlaik negaidīti notiek pārvākšanās darbi, lai dotos uz Salaspili, jo pašreizējā vieta ir pārdota, kāds, kas to izmantos citiem mērķiem.
Par uzņēmuma reklāmu atbilstību nav īpaši vērts runāt, jo to viņi veidotu ļoti vienkāršu un tā noteikti atbilstu likuma normām.
Ar sabiedrību attiecības ir nekādas, jo nedz uzņēmums ir liels dabas piesārņotājs, nedz lielu pasākumu atbalstītājs, taču ar biznesa partneriem ir citādāk, jo ar vienu ir izveidojusies ilggadīga sadarbība, ar otru varbūt, tikai vienreizēja sadarbība.

Secinājumi un priekšlikumi
Prakses uzdevumi šo mēnešu laikā bija:
• Izprast uzņēmumā komercdarbības un mārketinga procesu norisi, reklāmas aģentūru darba organizācijas pamatprincipus.
• Attīstīt un nostiprināt prasmes informācijas meklēšanā, apkopošanā un iegūto datu analīzē.
• Apgūt iemaņas dokumentu izstrādē un noformēšanā dažādu nozaru uzņēmumos.
• Attīstīt un nostiprināt iemaņas saskarsmes veidošanā ar klientiem – sniegt informāciju, argumentēt, pārliecināt.
• Praktiski piedalīties uzņēmuma darbībā. Iespēju robežās iepazīties ar uzņēmuma operatīvo un statistisko informāciju, izvērtēt, salīdzināt un izteikt secinājumus un priekšlikumus uzņēmuma darbības uzlabošanai un pilnveidošanai.
Tātad, domāju, ka esmu ticis galā ar izvirzītajiem mērķiem, ar vienu vairāk, ar otru mazāk. Piemēram, reklāmas aģentūru darba pamatprincipus mazāk, jo šis ir tipogrāfijas uzņēmums un šo mēnešu laikā netika veiktas reklāmas kampaņas no uzņēmuma puses.
Visvairāk piedalījos uzņēmuma darbībā, dažādu darbu veikšanā, kas arī nebija slikti.
Žēl, ka uzņēmumam nav sava grāmatveža, jo tad būtu vairāk apguvis, kā teorija mijās ar praktisko. Kā arī izpaudās uzņēmumu dibinātāju vairāku biznesu vadīšanā laika trūkums, jo viens no tiem ļoti reti ieradās ofisā, pārsvarā strādāja mājās.
Kopumā ofisā ar dokumentiem tika strādāts maz, vai grāmatvedei nodots, vai atbildīgajam par finansēm, kurš reti, kad bija tur. Kolektīvs no sākuma bija saliedēts, bet, kad pa vidu nostājās nauda un dalīšana sākās problēmas, tā ir negatīvā biznesa puse.
Noslēgumā vēlos teikt, ka jūtos praksi izgājis un iepazinies ar tās uzdevumiem patiesajā izskatā, cik daudz vien iespējams.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register