Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:860426
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.11.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
Extract

Daudzi lielie uzņēmumi izmanto standartizētas reklāmas, ka vienlīdz labi darbojas gan Bangkokā, gan Budapeštā, un citus standartizētus virzīšanas elementus, pārdodot standartizētas preces. Piemēram, kompānija „Coca-Cola” savam zīmolam „Sprite” izmanto standartizētu pieeju, lai sasniegtu pasaules jaunatni. Arī kompānija „Gillette”, gandrīz visā pasaulē izmanto vienādus mārketinga elementus virzot tirgū standartizētas preces.
Lai arī uzņēmumiem ir izdevīgi izmantot standartizēšanas pieeju zemāku izmaksu dēļ, tomēr standartizācijai ir pārāk daudz mīnusu, lai to pielietotu bieži. Galvenais trūkums ir tas, ka standartizēta produkcija ignorē to, ka nacionālie tirgi ievērojami atšķiras ar kultūru, demogrāfisko un ekonomisko stāvokli ne tikai starp kontinentiem, bet arī tādās valstu apvienībās ka Eiropas Savienība. Rietumeiropā pārdot standartizētu produkciju standartizēti ir ļoti grūti, jo atšķiras valodas, tradīcijas, mūzikas gaume, uzskati, vērtības un dzīvesstils. Ironiski, bet angļiem ir vairāk kopīga ar otrā pasaules malā dzīvojošajiem Austrālijas iedzīvotājiem nekā kaimiņos esošajiem vāciešiem un francūžiem. Piemēram, trīs Baltijas valstis – Igaunija, Latvija un Lietuva – ir visai tālu no vienota tirgus, jo katrā ir sava atšķirīga valoda, valūta un patērētāju ieradumi. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1246781
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register