Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:862183
 
Evaluation:
Published: 25.01.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Extract

Veicināšana
Patērētājs nezinās par produktu, ja uzņēmums nekomunicēs.
Kompānijas, kas tērē naudu mārketingam krīzes laika, rada labākus rezultātus gan uzreiz, gan arī pēc krīzes.
Tomēr ASV pētījums radīja, ka krīzes laikā ļoti daudzi uzņēmumi nācies samazināja budžetu mārketinga komunikācijām.
Krīzes laikā, par svarīgāko mediju reklāmai var kļūt Internets.
Pepsi 2011 gadā atteicas no TV reklāmas Super Bowl laikā un tajā vietā atvēlēja 20 miljonus dolāru reklāmai sociālajos tīklos.

Vieta
Ar Interneta palīdzību, patērētājiem ir iespēja iegādāties produktus no mājām un atliek tikai sagaidīt to piegādi.
Pēc Forrester Research datiem, patērētājiem iegādājoties produktus Internētā vissvarīgākais ir piegādes izmaksas.
Internets padara iepirkšanas procesu par globālo, patērētājs var iegādāties preces no uzņēmumiem visās pasaules malās.
Patērētāji mazāk laika pavada veikalos, tāpēc pārdevējiem ir pēc iespējas efektīvāk jāizmanto šo laiku.
Marketing During a Recession - Brittaney Kessler


Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1328961
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register