Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:862851
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.05.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 45 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  Uzņēmuma saimnieciskā darbība    8
1.1.  Uzņēmums kā uzņēmējdarbības subjekts    8
1.2.  Uzņēmuma saimniecisko darbību ietekmējošie iekšējās vides faktori    10
1.3.  Uzņēmuma saimniecisko darbību ietekmējošie ārējās vides faktori    15
1.3.1.  Tieši ietekmējošā ārējā vide (mikrovide)    15
1.3.2.  Netieši ietekmējošā ārējā vide (makrovide)    17
1.4.  Uzņēmuma vides analīzes metodes    19
2.  Pakalpojumu nozares uzņēmumu darbības specifika    23
2.1.  Pakalpojuma būtība    23
2.2.  Pakalpojuma struktūra    24
2.3.  Pakalpojumu mārketings    26
3.  Atkritumu apsaimniekošana kā komunālo pakalpojumu nozaru segments Latvijā    32
3.1.  Atkritumu apsaimniekošanas politika Eiropā un Latvijā    32
3.2.  Atkritumu apsaimniekošanu reglamentējošie dokumenti Latvijā    37
3.3.  Latvijas atkritumu apsaimniekošanas tirgus raksturojums    41
3.4.  Atkritumu apsaimniekošanas Latvijā attīstības perspektīvas    44
4.  SIA „ZAAO” saimnieciskā darbība    46
4.1.  SIA „ZAAO” iekšējā vide    49
4.1.1.  SIA „ZAAO” sniegtā pakalpojuma sortiments    51
4.1.2.  Uzņēmuma integrētās vadības sistēmas, kvalitātes un vides pārvaldības politika    53
4.1.3.  Uzņēmuma finanšu analīze    54
4.2.  SIA „ZAAO” ārējā vide    63
4.2.1.  Makrovides faktori    63
4.2.2.  Pieprasījums    66
4.2.3.  Uzņēmuma konkurenti    68
4.3.  Uzņēmuma SVID analīze un konkurences analīze pēc M.Portera piecu spēku modeļ    69
5.  Potenciālās pakalpojumu pilnveidošanas iespējas uzņēmumā    75
5.1.  Sabiedrības viedoklis par SIA „ZAAO” sniegto pakalpojumu kvalitāti un atbilstību viņu vēlmēm un vajadzībām    75
5.2.  Atkritumu apsaimniekošanas pakalpojumu problēmu iespējamie risinājumi    83
  Secinājumi    87
  Priekšlikumi    88
  Izmantotās literatūras avoti    90
Extract

Secinājumi
1. Latvijas likumdošana paredz iespēju iedzīvotājiem iesaistīties jau atkritumu apsaimniekošanas sistēmas plānošanā. Gan valsts plāns, gan reģionālais plāns ir pieejams plašai sabiedrībai, un ir iespēja izteikt savu viedokli.
2. Latvijā par sadzīves atkritumu apsaimniekošanas organizēšanu savā administratīvajā teritorijā ir atbildīgas pašvaldības, tāpēc pašvaldībām atkritumu savākšanā un nodošanā nav nekādas konkurences.
3. Pašvaldību uzņēmums SIA „ZAAO” iegūst līgumus bez konkurences, līdz ar to iedzīvotāji maksā augstāku cenu. Savukārt privātie uzņēmumi iegūst līgumus konkursu rezultātā, un pats pakalpojums maksā ievērojami lētāk.
4. Uzņēmuma īpašnieki ir 28 pašvaldības, tādejādi jau kopš izveidošanas SIA „ZAAO” ir nodrošināta stabila tirgus niša, kurā darboties un gūt ieņēmumus.
5. SIA „ZAAO” pastāv jau vairāk kā desmit gadus. Gūtā pieredze šo gadu laikā ir ļāvusi nostiprināt savas pozīcijas tirgū. Uzņēmums sniedz atkritumu savākšanas un noglabāšanas pakalpojumus, kas ietver atkritumu savākšanu, transportēšanu un noglabāšanu videi draudzīgā veidā.
6. SIA „ZAAO” vides pārvaldības politika ir virzīta uz atkritumu apsaimniekošanas negatīvās ietekmes uz vidi samazināšanu, resursu taupīšanu un to lietderīgu izmantošanu. Organizācija paredz nepārtrauktu darbības pilnveidošanu un piesārņojuma ierobežošanu un, kur iespējams, izvairīties no izmešu radīšanas.
7. SIA „ZAAO” maksātspējas īpašuma koeficients ir zem optimālā 0,5, kas norāda uz to, ka pašu kapitāla īpatsvars uzņēmuma kopējā kapitālā ir mazs. Uzņēmums ir finansiāli atkarīgs no kreditoriem.
8. Izpildās 3.zelta likums, uzņēmums sedz apgrozāmos līdzekļus ar īstermiņa saistībām.
9. Aktīvu rentabilitātes rādītājs ir negatīvs -1,15% un ir zemāks nekā vidēji nozarē, kas liecina par vāju konkurētspēju.
10. Atkritumu šķirošana palīdz samazināt privātmājas dzīvojošiem izmaksas par atkritumu apsaimniekošanu, jo mājsaimniecību atkritumu šķirošanai paredzētos konteinerus SIA “ZAAO” tukšo bez maksas
11. Neskatoties uz to, ka uzņēmums uztur komunikāciju sociālos mēdijos un informē sabiedrību ar mēdiju starpniecību, kā pats uzņēmums uzsver savā „Gadagrāmata 2012”, tikai retais pārzina vairāk par 3 programmām, kuras piedāvā SIA „ZAAO” līdzās savai pamatdarbībai.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,98 €
Work pack Nr. 1379789
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register