Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:867960
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.01.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Zilā okeāna stratēģija    4
  Zilais un sarkanais okeāns    4
  Zilā okeāna stratēģijas pamatprincipi    4
  Secinājumi    6
  Izmantotā literatūra    7
Extract

Secinājumi
Sarkanā okeāna stratēģija – konkurēt zināmā tirgū ar esošo pieprasījumu, zilā okeāna stratēģija - no konkurences brīva tirgus izveide, radot jaunu pieprasījumu.
Lai zilā okeāna stratēģija būtu veiksmīga, uzņēmumam radītajai inovatīvajai idejai jābūt lietderīgai un jārada vērtība kā klientam, tā arī uzņēmumam.
Zilā okeāna stratēģijas formulēšana paredz tirgus robežu pārbūvi, koncentrēšanos uz kopējo ainu un jauna pieprasījuma radīšanu, stratēģiskās secības ievērošanu (labums pircējam, cena, izmaksas un īstenošana).
Lai arī zilā okeāna stratēģijas izveidei principi un visi soļi jau ir noteikti, paša stratēģijas izveide nemaz nav tik vienkārša, kā tas, pēc pirmā acu uzmetiena, varētu šķist.
Latvijā ir uzņēmums “Metrika”, kurš pelna palīdzot citiem uzņēmumiem izveidot zilā okeāna stratēģiju.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register