Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:871839
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.07.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

CILVĒKS

Ražotājam (pārdevējam) ir ļoti svarīgi izvēlēties mērķa auditoriju, kuru viņš uzrunās.
Mērķa auditorija - tie, kas pirks prece vai pakalpojumu.
Nosakot mērķa auditoriju ņem vērā:
• vecumu;
• profesiju vai nodarbošanos;
• dzīvesveidu;
• tradīcijas;
• ienākumus;
• izglītības līmeni;
• rakstura īpašības;
• reliģiju;
• piederību pie kādas sociālās vai neformālās grupas.

Jo precīzāk tiks noteikts, kāda prece var apmierināt noteiktas grupas vajadzības, jo lielākas iespējas būs realizēt šo preci.

Tirgvedības speciālisti veic tirgus segmentāciju- sadala tirgu noteiktās pircēju grupās pēc līdzīgām pazīmēm (vecuma, nodarbošanās, ienākumiem).

Reklāma
Reklāma ir materiāls, kura pamatmērķis ir pārliecināt cilvēkus patērēt noteiktu preci, pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu.
Reklāmas mērķis ir radīt pieprasījumu, kā arī mērķis var būt tēla uzlabošana, informācijas sniegšana par produktu utt.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,98 €
Work pack Nr. 1340280
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register