Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:883282
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.05.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Zīmola būtība un loma mārketingā    4
1.1  Jēdzieni    4
1.2  Zīmola lietošanas priekšrocības    5
2.  Zīmolvedība    6
2.1  Zīmola vērtības veidošana un tās palielināšanas modeļi    6
2.1.1  Brand Asset Valuator modelis    6
2.1.2  D. Ākera modelis    8
2.1.3  Brand create modelis    9
2.2  Zīmola kvantitatīvās vērtēšanas metodes    10
3.  Zīmolvedības process    12
4.  Pozicionēšana    14
5.  Vispārīga informācija par Absolut vodka    20
6.  D. Ākera modelis par Absolut vodka    21
7.  Aptauja par Absolut vodka produktu un zīmolu    22
8.  Secinājumi un priekšlikumi    24
  Bibliogrāfiskais saraksts    25
Extract

Zīmoli ir viss – Colgate, Coca-cola, Parīze, Lady Gaga un arī mēs esam! Zīmols ir jebkurš apzīmējums, kas ietver asociācijas un nozīmi. Zīmols ir viens no visspēcīgākajiem ieročiem mārketinga pasaulē. Tas ir spēcīgs vizuālais, emocionālais vai racionālais un uzvedības modelis, kas asociējas ar kādu konkrētu uzņēmumu vai produktu. Patērētāji, kuri atceras kādu konkrētu zīmolu, saista to ar noteiktām emocijām – pozitīvām vai negatīvām, vienalga, jo jebkurā no šiem gadījumiem, tas padara viņu iepirkšanās procesu vieglāku – ir vieglāk izvēlēties starp zīmoliem, kas rada konkrētas emocijas.
Šī darba mērķis ir noteikt zīmolvedības nozīmīgumu, veicot aptauju, veicot pētījumu literārajos materiālos un anlizējot konkrēta zīmola popularitāti un lomu konkrētajā nozarē.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register