Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:894715
 
Evaluation:
Published: 29.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Konkurenti ir divi vai vairāki tirgus dalībnieki,kas sacenšas vai atrodas tādos apstākļos,kuros tie var sacensties viena veida vai savstarpēji aizstājāmu preču ražošanā vai realizācijā konkrētajā tirgū
(LR Konkureneces likums).
Konkurence ir cīņa starp konkurentiem par visizdevīgākajiem preču pārdošanas un pirkšanas nosacījumiem. Tā ir divu vai vairāku personu vai arī organizāciju mēģinājumi iegūt vienas un tās pašas preces, pakalpojumus vai ražošanas un finanšu resursus. Tas nozīmē,ka patērētāji konkurē ar citiem patērētājiem,bet ražotāji ar citiem ražotājiem.
Konkurences veidi:
Pilnīgā konkurence
Monopolistiskā konkurence
Monopols un monopsons
Oligopols un oligopsons

Tirgus struktūra ir noteikta konkurences pakāpe tirgū,kas atrodas diapazonā starp lielu skaitu pircēju un pārdevēju līdz pat dažiem vai vienam pārdevējam un pircējam. Tirgus struktūra ietekmē cenu līmeni, iepirkuma apjomu un uzņēmuma peļņu.
Kritēriji tirgus struktūras un konkurences veida raksturošanai:
Pircēju un pārdevēju skaits,kas darbojas tirgū
Drošas informācijas pieejamība.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register