Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:895815
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.03.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Pārdošanas veicināšana – veids, kā virzīt produktu tirgū    6
1.1.  Produkta virzīšanas tirgū veidi    7
1.2.  Pārdošanas veicināšanas būtība un mērķi    7
1.3.  Pārdošanas veicināšanas pasākumu veidi    9
2.  The Coca Cola Company apraksts    13
3.  The Coca Cola Company pārdošanas veicināšanas pasākumi    17
3.1.  The Coca Cola Company pārdošanas veicināšanas pasākumi Latvijā    17
3.2.  The Coca Cola Company zīmola uztvere un atpazīstamība Latvijā    21
  Secinājumi un priekšlikumi    26
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    28
  Pielikumi    31
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Pētot un analizējot tik globālu kompāniju, kā The Coca Cola Company, radās arvien vairāk jautājumu, kas noveda pie nākamajiem pētījumiem, kas savukārt atkal raisīja papildus jautājumus. Kopumā radās iespaids, ka The Coca Cola Company ir ārēji nedaudz pretrunīga ASV tas ir atspoguļojies arī uz sabiedrību, jo tā pārsvarā iedalās divās daļās – tie, kuriem Coca-Cola ir dzīvesveids un tie, kuri no tās cenšas izvairīties. Latvijā ir nedaudz piezemētāka situācija, pārsvarā neitrāla. Pētījuma gaitā tika izstrādāti šādi secinājumi:
1. Latvijā The Coca Cola Company ražotajiem dzērieniem manāmi trūkst dažādu akciju. Pārskatot lielāko Latvijas pārtikas veikalu (Rimi, Super Netto, Elvi, Mego, Maxima, Top!, u.c.) akcijas bukletu arhīvu, kopš 2012. gada katrā no šiem veikaliem akcijas vai atlaides Coca-Cola dzērieniem sastopamas vidēji divas reizes gadā.
2. Jau daudzu gadu garumā notiek cīņa starp sabiedrību un The Coca Cola Company. Cīņas iemesli ir uzskats par dzērienu kaitīgumu, dzērienu ražošanas nelabvēlīgā ietekme uz apkārtējo vidi, aptaukošanās iemesls, u.c. Lai kāda būtu patiesība visiem šiem apgalvojumiem, pētījuma gaitā tika noskaidrots, ka pati The Coca Cola Company cīnās ar šīm problēmām un ir atrasti jau vairāki risinājumi. Taču tik un tā šī cīņa vēl notiek. Atliek vien secināt, ka sabiedrība nav informēta par šiem risinājumiem. Pat ja tika publicēta šāda veida informācija, lai informētu sabiedrību par dažādiem uzlabojumiem, pasākumiem, kampaņām ar mērķi uzlabot situāciju, tad, acīmredzami, veids, kā šī informācija tikusi pasniegta, nav bijis pietiekami efektīvs.
3. The Coca Cola Company kopumā ražo vairāk nekā 500 dažādu dzērienu veidu. Tomēr Latvijā nav pieejams ne tuvu tik liels skaits šo dzērienu. Arī Latvijas patērētāji ir ļoti dažādi, ar dažādiem uzskatiem un dzīvesveidu. Tie var būt sportisti, saldumu mīļi, vides aktīvisti, klasisko lietu cienītāji, utt., kuriem ir savas prasības attiecībā pret pārtiku un dzērieniem. The Coca Cola Company patērētāju prasības Latvijā pašlaik nav apmierinājusi.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1347501
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register