Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:897133
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.04.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads   
2.  Preču tirdzniecība. Starptautiskā tirdzniecība   
3.  Daži fakti par starptautisko tirdzniecību   
4.  Cenu noteikšanas principi starptautiskajā tirdzniecībā   
5.  Starptautiskie tirdzniecības darījumi un līgumu veidi   
6.  Preču starptautiskā tirdzniecība   
8.  Pakalpojumi un nodarbinātība   
9.  Secinājumi   
10.  Izmantotā literatūra   
Extract

Ievads

Gudri cilvēki mēdz teikt: laulības tiek slēgtas debesīs. Šīs sentences būtību ir gribējuši noskaidrot daudzi, bet diemžēl tam ir bijušas negatīvas sekas ģimenes saišu stiprināšanā. Saskaņā ar šo patiesību var pieņemt, ka darījumi tiek veikti tirgū (reālā un virtuālā). Tiem, kas vēlas atspēkot šo vārdu patiesumu, ir jāatceras, ka ekonomikā darbojas naktssargs, proti – valsts. Darījuma caurspīdīgums sniedz iespēju pilnībā un savlaicīgi savākt nodokļus. Tieši šis apstāklis iepriecina valsts ierēdņus, kura darbs tiek atalgots no valsts budžeta līdzekļiem, kas veidojas galvenokārt no nodokļu maksājumiem.
Lai runātu par starptautisko tirdzniecību, pirms tam ir jāgūst neliels ieskats par tirgu (vieta, kurā pērk un pārdod), tā misiju un dabu, tikai tā var izprast šī referāta pamat būtību. Referātā tiek aprakstīta starptautiskā preču tirdzniecība, tās galvenās teorijas, pakalpojumi un nodarbinātība, kā arī neliels secinājumu ieskats.

Preču tirdzniecība
Starptautiskā tirdzniecība
Starptautiskā tirdzniecība ir valstu savstarpēja preču un pakalpojumu pārdošana, turklāt svarīgs nosacījums ir šajā pārdošanā valstīm īstenot ieveduma un izveduma darījumus, turklāt starptautiskā tirdzniecības līguma slēdzējiem – uzņēmumiem – līguma slēgšanas brīdī jāatrodas dažādās valstīs.
Starptautiskā tirdzniecība nozīmē, ka daļa valstī saražoto preču un pakalpojumu tiek piedāvāta starptautiskajā tirgū, līdz ar to tiek pārdota citām valstīm. Tāpat arī daļa preču un pakalpojumu tiek iepirkta no citām valstīm. Līdz ar to var runāt par importu un eksportu. Imports ir citu valstu ražotās produkcijas vai piedāvāto pakalpojumu patērēšana savas valsts iekšzemē. Importu Latvijā ietekmē šādi faktori:
1. Latvijas reālais iekšzemes kopprodukts;
2. Ārzemnieku ražoto preču un pakalpojumu cenas salīdzinājumā ar tādiem pašiem ražojumiem Latvijas uzņēmumos;
3. Valūtas kurss.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register