Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:904026
 
Evaluation:
Published: 08.01.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 29 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    3
  IEVADS    5
1.  TELEKOMUNIKĀCIJU TIRGUS RAKSTUROJUMS    8
1.1.  VISPĀRĒJS PASAULES TELEKOMUNIKĀCIJU TIRGUS RAKSTUROJUMS    8
1.3.  BALTIJAS TELEKOMUNIKĀCIJU TIRGUS STRAUJĀS PĀRMAIŅAS    18
2.  STARPTAUTISKO PRIEKŠAPMAKSAS TELEKARŠU TIRGU IETEKMĒJOŠIE FAKTORI    25
2.1.  VISPĀRĪGĀ ĀRĒJĀ VIDE    28
2.2.  KONKURENCES VIDES RAKSTUROJUMS    31
2.3.  IEKŠĒJĀS VIDES ANALĪZE    32
3.  TELEKARŠU RAKSTUROJUMS UN PAKALPOJUMA ANALĪZE    35
3.1.  TELEKARTES VISPĀRĒJS RAKSTUROJUMS UN PIELIETOJUMA NEPIECIEŠAMĪBA    35
3.2.  ĪPATNĪBAS UN PROBLĒMAS KARTES IZVĒLES UN PIELIETOJUMA LAIKĀ    36
3.3.  TELEKARŠU PAKALPOJUMA ANALĪZE LATVIJAS TIRGŪ    42
3.4  ĀRPUS LATVIJAS PIEDĀVĀTO TELEKARŠU PAKALPOJUMA ANALĪZE    50
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    58
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    66
Extract

Telekomunikācijas ir viena no valsts prioritārajām nozarēm, kuru attīstības līmenis nosaka valsts ekonomisko un sociālo attīstību. Nozares īpatsvars valsts ekonomikā ir īpaši mainījies pēdējos gados, kad sabiedrībā sāka nostabilizēties tirgus attiecības un strauji pieauga pieprasījums pēc telekomunikāciju pakalpojumiem. Pēdējo desmit gadu laikā telekomunikāciju nozare ir kļuvusi atvērta konkurencei. Tirgū ir ienākuši jauni dalībnieki, samazinot esošo dalībnieku tirgus daļu, kā rezultātā vairumā kompāniju ir ievērojami samazinājušās cenas. Konkurence rosina fiksēto un mobilo sakaru tirgus dalībniekus ieguldīt jaunās tehnoloģijās, lai samazinātu izmaksas un nostiprinātos līdzīgā vidē.
Pasaulē aizvien nopietnāku vietu ieņem mobilo sakaru izmantošana. To panākumu iemesls lielā mērā ir fakts, ka tiem ir personisko sakaru līdzekļa raksturs, kas atbilst patērētāju dzīves stilam un vajadzībai pēc lielākas mobilitātes (vienmēr pieejams, datu pārraides un dažādu nepieciešamu ikdienas pakalpojumu iespējas utt.) Līdz ar to īpašu atzinību iemantojušas priekšapmaksas mobilo telefonu zvanu kartes. Bet šajā darbā tiks apskatītas tikai zvanu kartes, kuras piemērotas starptautisku sarunu veikšanai no fiksētā telekomunikāciju tīkla.
Telekaršu piedāvājums parasti ir tikai papildus peļņas gūšanas avots nopietnām lielām kompānijām. Tomēr ārvalstu pieredze liecina, ka pirmais darbības vilnis jaunajiem operatoriem parasti saistās tieši ar priekšapmaksas kartēm un, vadoties no to prasmīgas vai neprasmīgas darbības, izveidojas jauno operatoru turpmākais liktenis. Bet, lai nodrošinātu kvalitatīvus sakarus, jāiegulda ne mazums līdzekļu, ko nav iespējams atpelnīt tikai ar telekaršu pakalpojuma tirdzniecību vien. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −42,96 €
Work pack Nr. 1127214
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register