Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:906808
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.03.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  SIA „Ķipītis – Roja” darbības apraksts    4
2.  SVID anīze un tās nozīme uzņēmuma darbības plānošanas procesā    6
3.  SVID analīze uzņēmumam SIA „Ķipītis – Roja”    8
3.1.  Uzņēmuma un tā mijiedarbības analīze    8
3.2.  SVID matricas un apraksts    10
4.  Ansofa modelis    13
4.1.  Mārketinga iespēju analīzes jēdziens    13
4.2.  SIA „Ķipītis – Roja” attīstības stratēģijas    14
4.3.  Secinājumi par SVID matricas rezultātiem    15
  Secinājumi un priekšlikumi    16
  Bibliogrāfiskais saraksts    17
Extract

4.3. Secinājumi par SVID matricas rezultātiem
Nespēju atvairīt ārējos draudus varētu novērst, pieņemot darbā kvalificētus mārketinga speciālistus, kas varētu sekot līdzi tirgus situācijai un novērtēt ārējās vides draudus. To varētu izdarīt, izstrādājot uzņēmuma stratēģiskās darbības, kas spētu šos draudus novērst un pilnveidot uzņēmuma darbību. Tādējādi uzņēmums arī spētu nostiprināt esošās tirgus pozīcijas un veiksmīgi izvēlēties tālāko attīstību.
Tirdzniecības nozarē valda liela konkurence, tāpēc veiksmīgāk konkurēt varētu, iestājoties LTK „AIBE”. Uzņēmumam ir daudz iespēju ar augstu pievilcības pakāpi, kas paver plašas iespējas attīstīties. Bet tomēr ir arī draudi ar lielu iestāšanās nopietnību. Tāpēc uzņēmumam jācenšas pēc iespējas novērst draudus un īstenot iespējas.

Secinājumi un priekšlikumi
1. SVID analīze ir metode, ar kuras palīdzību uzņēmums novērtē savas stiprās un vājās puses, kā arī pastāvošās iespējas vai gaidāmos draudus.
2. Uzņēmumam SIA „Ķipītis – Roja” ir augstas iespējas un draudi, ar lielu iestāšanās iespējamību un nopietnību.
3. Ieteicamās tirgus attīstības stratēģijas ir diversifikācija un tirgus attīstības stratēģija.
4. Pievienojoties LTK „AIBE”, uzņēmums varētu veiksmīgāk konkurēt ar tādiem vietējā tirgus dalībniekiem, kā „Maxima”, „Top” un „Elvi”.
5. SIA „Ķipītis – Roja” būtu lietderīgi izveidot mārketinga nodaļu, kas sekotu visām šīm norisēm un izdarītu attiecīgus priekšlikumus uzņēmuma stratēģijas izvēlē tālākai attīstībai.
6. Uzņēmumam ir iespēja piedāvāt klientiem arī ēdināšanas pakalpojumus.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1250491
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register