Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:920063
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.12.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmējdarbības pamatojums    6
1.1.  Biznesa idejas apraksts    6
1.2.  Informācija par uzņēmumu, tā stratēģiju un vadību    6
1.3.  Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija, taktika    7
2.  Uzņēmuma vadība, personāls    8
2.1.  Uzņēmuma personāls, atalgojums un funkcijas    8
2.2.  Motivācija    11
2.3.  Sociālas garantijas    12
2.4.  Darbinieku prasmes    12
2.5.  Darbinieku izglītība    13
2.6.  Menedžments    14
3.  Piedāvātie pakalpojumi    14
3.1.  Pakalpojumu sniegšanas pamatojums, pakalpojumu dzīvotspēja    14
3.2.  Pakalpojumu sniegšanas process un tehnoloģija    14
3.3.  Pakalpojumu sniegšanas kvalitāte un to nodrošinošie pasākumi    14
3.4.  Pakalpojumi    15
3.5.  Apkalpošana    15
3.6.  Iekšējas kārtības aizsardzība    16
4.  Pakalpojumu tirgus novērtējums    17
4.1.  Tirgus raksturojums un iespējas    17
4.2.  Konkurences analīze    17
4.3.  Klientu motivācija izvēloties SIA”D2n” dēju bāru    17
4.4.  Uzņēmuma stipras puses    18
4.5.  Uzņēmuma vājas puses    18
4.6.  Būtiskākie prognozējamie faktori, kas var ietekmēt uzņēmējdarbības rezultātus    18
5.  Mārketinga plāns    19
5.1.  Cenu stratēģija    19
5.2.  Pretkrīzes stratēģija pēkšņu tirgus izmaiņu gadījumā    19
5.3.  Pārdošanas veicināšanas pasākumu plāns    19
5.4.  Tirgzinības aktivitātes nākotnē    19
6.  Problēmas un riski    20
6.1.  Būtiskākie riski    20
6.2.  Riska veidu mazināšanas pasākumi    20
7.  Finanšu aprēķini    22
7.1.  Sākuma bilance 2010.gadam    22
7.2.  Ieņēmumu prognoze 2010.gadam    25
7.3.  Kredīta atmaksas grafiks 2010.gadam    26
7.4.  Darba algas aprēķins 2010.gadam    27
7.5.  Skaidras naudas plūsma 2010.gadam    28
7.6.  PVN priekšnodokļa aprēķins 2010.gadam    29
7.7.  Nolietojuma aprēķins 2010.gadam    30
7.8.  Peļņas vai zaudējuma aprēķins 2010.gadam    31
7.9.  Beigu bilance 2010.gadam    32
7.10.  Ieņēmumu prognoze 2011.gadam    33
7.11.  Kredīta atmaksas grafiks 2011.gadam    34
7.12.  Darba algas aprēķins 2011.gadam    35
7.13.  Skaidras naudas plūsma 2011.gadam    36
7.14.  PVN priekšnodokļa aprēķins 2011.gadam    37
7.15.  Nolietojuma aprēķins 2011.gadam    .38
7.16.  Peļņas vai zaudējuma aprēķins 2011.gadam    39
7.17.  Beigu bilance 2011.gadam    40
7.18.  Ieņēmumu prognoze 2012.gadam    41
7.19.  Kredīta atmaksas grafiks 2012.gadam    .42
7.20.  Darba algas aprēķins 2012.gadam    43
7.21.  Skaidras naudas plūsma 2012.gadam    44
7.22.  PVN priekšnodokļa aprēķins 2012.gadam    45
7.23.  Nolietojuma aprēķins 2012.gadam    46
7.24.  Peļņas vai zaudējuma aprēķins 2012.gadam    47
7.25.  Beigu bilance 2012.gadam    48
8.  Finanšu pārskatu koeficientu analīze    49
8.1.  Rentabilitātes rādītāji    49
8.2.  Aprites rādītāji    50
8.3.  Likviditātes rādītāji    51
  Secinājumi    53
  Bibliogrāfiskais saraksts    54
Extract

KOPSAVILKUMS
SIA”Dance2night” ir jaundibināts uzņēmums, dēju un atpūtas bārs, kas nodarbosies ar atpūtas organizēšanu, piedāvājot lielu dzērienu plāšumu un muzīkas izvēle. Užņēmuma pamatdarbība ir virzīta uz klienta piesaistīšanu un cenu politikas koreģēšanu, balsoties uz konkurentu cenam, nesot peļņu.
SIA”Dance2night” atrašanas vieta ir Rīgas centrs, kas pozitīvi ietekmē uz klientu pieplūdumu. Uzņēmuma tehnika un aparatūra ir jauna. Telpas dekorācijas ir virzīti uz klientu avācijam un klienta garastāvokli uzlābošanu. Mūzikas izvēle vairākumā atkarīga no klientu vēlmes, tas nozīme ka klientu vēlmes noskaidrošana un īstenošana ir mūsa galvēna stratēģija. Vēlmes noskaidrošana ar aptaujam un internētā anketam ļauj savākt statiostiskus datus, kas savukārt palīdz saprast, kā uzlabot uzņēmuma infrastruktūru, nezaudējot, bet tikai piesaistot arvien jaunus klientus. Bezmaksas ieeja ir stratēģija, kura virzīta uz apmeklētājiem, no kuriem rodas klienti, ar to stratēģiju ir jāpanākt, lai katrs 2.apmekletājs pārveršas par klientu.
Uzņēmums par savu misiju ir izvirzījis nodrošināt cilvēkus ar kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu un laipnu apkalpošanu. Vienmēr gataviem uzņēmt jaunus klientus. Samazināt ar daudziem pasākumiem konkurences ietekme uz mūsu uzņēmumu.
Uzņēmuma peļņa ir virzīta uz filiālus atvēršanām un uzņēmuma esošas telpas izpirkšanai.
Pēc finansu plāna datiem, varam secināt, ka pirmo darbības gadu uzņēmums beidz ar zaudējumiem. Bet 2012.gadu beidz ar peļņu. Uzņēmumam SIA’’D2n’’ nesastādīja grūtības segt ilgtermiņa saistības, norēķināties ar piegadātājiem un pārējam finanšu apgrozījuma operācijam, pie tam palielīnoties tīrai peļņai.
Varu secināt, ka uzņēmums savlaicīgi un labi darbojas, izpildot darba plānu pēc peļnas gušanas un klienta piesaistīšanas, ka ir redzāms finanšu iēņēmumu pārskatos. Ceļa uz mērķu sasniegšanu ir izvirzīta pareizi.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −12,41 €
Work pack Nr. 1235878
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register