Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:933578
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.09.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 22 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    7
1.  ANALĪTISKĀ DAĻA    9
1.1.  SIA „X” darbības apraksts    9
1.2.  Uzņēmuma finanšu pārskatu analīze    12
1.3.  Finanšu rādītāju analīze    18
1.4.  Uzņēmuma konkurentu analīze    23
1.5.  Konkurētspējas salīdzinājums    26
1.6.  SVID analīze    28
2.  APRĒĶINU DAĻA    31
2.1.  Papildus darbinieku pieņemšana darbā un darba apstākļu uzlabošana    31
2.2.  Mārketinga pasākumu pilnveidošana    37
2.2.1.  Reklāmas izvietojumi žurnālos    42
2.2.2.  Komunikācija e-vidē    46
2.2.3.  Pārdošanas veicināšana    50
2.2.4.  Sabiedriskās attiecības, publicitāte, sponsorēšana    53
2.2.5.  Tiešais mārketings    54
2.2.6.  Personiskā pārdošana    55
2.3.  Interneta vietņu pilnveidošana    57
3.  TEHNOLOĢISKĀ DAĻA    61
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    71
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    74
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Veicot uzņēmuma SIA „X” darbības analīzi, autorei ir radušies šādi secinājumi:
• uzņēmums SIA „X” pārstāv plaši pazīstams zīmolus pasaulē, kas īpaši izceļas ar savu lielisko kvalitāti;
• SIA „X” pārstāvētie zīmoli Latvijā nav tik ļoti populāri kā ārvalstīs mazo mārketinga aktivitāšu dēļ, tādēļ būtu nepieciešams tās pilnveidot;
• uzņēmums SIA „X” piedāvā preces kā vairumtirgotājs dažādiem veikaliem arī industriālajiem risinājumiem un preces B2B klientiem;
• uzņēmumā tiek regulāri veidotas sapulces, lai sekotu līdzi darbinieku dienas ritmam, turklāt tiek izmantota aplikācija www.trello.com, lai komunikācija starp darbiniekiem un vadītājiem būtu efektīvāka;
• šis uzņēmums ir atkarīgs no saviem piegādātājiem, ir jāveido pietiekami lieli krājumi ar ejošākajām precēm, ja nu gadījumā kravas no piegādātājiem aizkavējas;
• pārskata gada peļņa uz 2015. gadu ir pieaugusi par 68% salīdzinot ar iepriekšējo 2014.gadu, kas ir ļoti straujš kāpums;
• visi uzņēmuma finanšu rādītāji ir normas robežās, kas ir pozitīvi vērtējams;
• uzņēmumam vajadzētu samazināt savus krājumus, jo tie aizņem vietu noliktavā un ir nelietderīgi daudz;
• uzņēmuma pārstāvēto zīmolu konkurenti ir labi atpazīstami ne tikai Latvijā, bet arī pasaulē un visiem ir spēcīgas mārketinga aktivitātes, kas šos zīmolus padara labi atpazīstamus;
• uzņēmumam tika veikta SVID analīze, pēc kuras rezultātiem tika secināts, ka nepieciešams pieņemt darbā papildus darbiniekus, kā arī uzlabot darba apstākļus. Nepieciešams pilnveidot mārketinga pasākumus un piestrādāt pie komunikācijas e-vidē, kas šobrīd nav visai aktīva;
Balstoties uz darba autores secinājumiem par uzņēmuma SIA „X” darbību, darba autorei ir izveidojušies šāda veida priekšlikumi darbības pilnveidošanai:
• uzņēmumam SIA „X” vajadzētu vairāk domāt par plašākām mārketinga aktivitātēm, lai patērētājs jau domājot par konkrēto instrumentu iedomātos šos zīmolus;
• jaunajiem produktiem, kas ienāk Latvijas tirgū vajadzētu veidot aktīvākas – plašākas mārketinga aktivitātes un dažādus konkursus, lai klients pamazām iepazīst šos jaunos produktus un veidotos uzticība šim zīmolam.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register