Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:935959
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.07.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Extract

Biznesa līmeņa stratēģija – Atšķirīgā stratēģija
Uzņēmums cenšas būvēt zīmola lojalitāti klientu vidū, veidojot un piedāvājot atšķirīgu produktu-motokrosa halli, motosporta tirgū. Mērķis ir panākt produkta unikalitāti, lai pēc iespējas labāk apmierinātu klientu vēlmes, nepieciešamības un nodrošināt vēlmi atgriezties un izmanot halli treniņiem vai pat sacensībām.
Uzņēmums meklē iespējas, idejas, lai spētu veidot atšķirīgu produktu ar trūkstošajām vērtībām parastajās mototrasēs- seguma kvalitāte, apgaismojums, klientu uzklausīšana, organizatoriskās spējas u.t.t- ko nevar nokopēt Mūsu konkurenti.
Tiek noteikta augstāka cena par esošajiem līdzīgajiem produktiem tirgū, veidojot zīmola lojalitāti un stiprinot klientu lojalitāti. Uzņēmuma esošā lojalitāte aizsargātu kompāniju no konkurentiem. Pircēji mazinātu kaulēšanās spēku, jo produkts viņiem ir unikāls un nepieciešamība. Jaunienācējiem, mototrases halles izveidē būtu grūtības, jo klientu uzticība zīmolam strādā kā jaunienācēju barjera. Aiztājējprodukti- trases brīvā dabā -spētu pildīt zemkākas kvalitātes funkciju, bet nav spēja lauzt klientu lojalitāti uzņēmumam.
Atšķirīgā stratēģija strādās vislabāk, kad tiks diferencēts produkts- trases dažādošana, papildus jauni produkti u.t.t un klientam tas būs nepieciešams. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register