Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:939602
 
Evaluation:
Published: 21.12.2015.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Segmentācijas rezultātā tiek noteiktas 4 klientu grupas:
1. Growth drivers (izaugsmes veicinātāji) – tie ir klienti, kuri šobrīd ir nozīmīgi biznesam, tomēr pašreiz šie klienti tikai nelielu daļu no saviem kopējiem tēriņiem konkrētajā nozarē veic noteiktajā uzņēmumā, tādējādi ir liels potenciāls tieši no šī segmenta klientiem iegūt papildus naudu, kas šobrīd tiek tērēta pie uzņēmuma konkurentiem.
2. Incremental opportunities (pieauguma iespējas) – tie ir klienti, kuriem ir izaugsmes potenciāls, jo uzņēmumā šī grupa šobrīd tērē salīdzinoši nelielu daļu no sava kopējā budžeta un vienlaikus šiem klientiem ir samērā zems nozīmīgums uzņēmumā.
3. Anchors (stabilitātes nodrošinātāji) – tie ir klienti, kuri šobrīd ir vērtīgi biznesam, un vienlaikus šie klienti lielāko daļu no kopējā budžeta atstāj uzņēmumā. Šai grupai nav liels izaugsmes potenciāls, tomēr ir nepieciešams izvēlēties noturēšanas stratēģiju, jo šī grupa ir viens no uzņēmuma balstiem.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1351117
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register